نرم افزار و اپلیکیشن

خودروی شیائومی SU7 با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار عرضه می گردد

دیجیاتو: مدیرعامل شیائومی چند روز مانده به عرضه رسمی خودروی SU7، اظهار داشت که این محصول با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار به بازار می آید.

6 فروردین 1403

دانستی هایی برای سفر راحت ، سفر بدون استرس را تجربه کنید !

تصور کنید این توانایی را داشتید که هروقت و به هرجا که می خواستید، می توانستید سفر کنید. وبلاگ نویسانی که درباره سفر می نویسند و بخش Agness and Cez در سایت eTramping دانستی هایی برای سفر راحت را با شما به اشتراک می گذارند. احساس نمی کنید گاهی دلتان می خواهد بدون فکر...

17 دی 1401

عکاس ها بخوانند ، برترین های عکاسی 2022 معرفی گردید

گجت نیوز نوشت: وب سایت پتاپیکسل، فهرستی از برترین های 2022 در حوزه های مرتبط با عکاسی را منتشر کرد. در این فهرست محصولاتی از نیکون و اپل به چشم می خورند.

19 آذر 1401

اقامتگاه ها و باغ های سنتی شیراز

شیراز شهر تاریخ و شعر است و در آن، اقامتگاه ها و باغ های سنتی و زیبایی قرار دارند. این شهر یکی از مقاصد بسیار محبوب گردشگری داخل ایران است که هرساله مسافران زیادی را به خوب جذب می نماید. در این مطلب قصد داریم با بعضی از باغ ها و اقامتگاه های سنتی شهر شیراز...

24 آبان 1401

گلکسی A33 5G هم به اندروید 13 آپدیت شد

در ادامه انتشار آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی های سامسونگ، گلکسی A33 5G هم آن را دریافت نموده است.

20 آبان 1401

اپل واچ چگونه سرطان کودک 12 ساله را تشخیص داد؟

وقتی به بیمارستان رفتند، پزشکان آپاندیس ایمانی را برای درمان آپاندیسیت خارج کردند. سپس آن ها بعلاوه یک تومور عصبی غدد درون ریز را در آپاندیس او کشف کردند که نوعی سرطان نادر در بچه ها است.

1 آبان 1401

روش جایگزین برای استخدام حسابدار مجتمع های مسکونی و تجاری

یکی از چالش هایی که همیشه مدیران ساختمان در مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری با آن رو به رو هستند. مسئله مربوط به حسابداری ساختمان است، کاری که باید به طور صحیح و در نهایت دقت انجام گردد.استخدام یک حسابدار برای مجتمع مسکونی که امور مربوط به حساب و کتاب...

11 مرداد 1401

گزارش سال دیوار، آینه ای پیش روی بازار ایران

گزارش سال 1400 دیوار منتشر شد. این گزارش، مجموعه ای از داده های مربوط به فعالیت پلتفرم دیوار در سال 1400 است.

4 مرداد 1401

آپدیت اساسینز کرید اوریجینز برای کنسول های نسل تازه همین هفته می آید

بازی اساسینز کرید اوریجینز (Assassins Creed Origins) یکی از عناوین نسبتاً محبوب این مجموعه است. این بازی به طور کلی مکانسیم های نوی را به مجموعه معرفی نموده و به همین دلیل یوبیسافت (Ubisoft) نیز از آن پشتیبانی می نماید. حال اعلام شده که در به روزرسانی نو اوریجینز بازیکنان...

14 تیر 1401

خلاقیت فانتزی شهرداری تهران: مردم اسکوتر برقی اشتراکی سوار شوند

سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از ورود اسکوتر های اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل مرکز در آینده نزدیک اطلاع داد.

17 خرداد 1401

روزنامه همشهری : دوره اینترنت ارزان به خاتمه رسید

همشهری نوشت:تنها چند روز پس از آنکه اپراتورهای اینترنت ثابت به صورت میانگین قیمت سرویس های خود را با راه حل تغییر نام سرویس 60درصد افزایش دادند اکنون نوبت به اپراتورهای موبایل رسیده که با ترفند حذف بسته های به صرفه اینترنت همراه، عملا گرانی شدید اینترنت...

10 خرداد 1401

بازی های انیمه ای برتر: Berserk and The Band of Hawk

انیمه برزرک (Berserk) را بسیاری از افراد می شناسند. این انیمه یکی از شاهکارهای دنیای سریال بوده و یکی از غنی ترین داستان ها را دارد. داستان این انیمه در مورد یک گروه یاغی است که برای گسترده تر شدن تلاش می کنند. در میانه راه مبارزات بسیاری انجام داده و حتی تبدیل...

31 اردیبهشت 1401

زن ها برای سفر انفرادی به چه تجهیزاتی احتیاج دارند؟

با توجه به افزایش روزافزون تعداد سفرهای انفرادی که حدود دوسوم آن ها به وسیله زن ها انجام می گردد، لزوم آشنایی با تجهیزات و اپلیکیشن های این نوع سفر اهمیت بیشتری پیدا نموده است.

20 اردیبهشت 1401

با اپلیکیشن وات تری وردز، آدرس دقیق نقاط مختلف ایربی ان بی در دنیا را پیدا کنید

از آنجا که خیلی از نقاط ایربی ان بی در دنیا، آدرس مشخصی ندارند، این شرکت با همکاری وات تری وردز، یک سیستم آدرس سه کلمه ای در قالب اپلیکیشن وات تری وردز به وجود آورده است.

19 اردیبهشت 1401

سفر اپ: با آی بنزین، پمپ بنزین در نزدیکی شماست

آی بنزین نام اپلیکیشنی است که نزدیک ترین پمپ بنزین ها را بر اساس موقعیت کاربر نشان می دهد. بعلاوه امکان مسیریابی برای رسیدن به پمپ بنزین مربوطه نیز وجود دارد. همراه خبرنگاران باشید تا هرچه بیشتر با این اپلیکیشن آشنا شویم.

26 بهمن 1400

کدام بانک ها غیرحضوری افتتاح حساب می نمایند؟

به گزارش خبرنگاران، برای افتتاح حساب در بانک ها در حال حاضر شرایط سختی وجود دارد. در بیشتر بانک ها مشتریان باید علاوه بر آنکه اصل و کپی کارت ملی خود را به بانک دهند، کپی و اصل صفحات شناسنامه، خود اظهاری شغلی و تاییدیه پستی محل سکونت خود را هم به بانک ارائه...

20 دی 1400

قیمت روز گوشی موبایل 6 آذر

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 6 آذر را مشاهده می کنید.

16 دی 1400

سرایت پذیری سویه تازه کرونا از دلتا پیشی گرفت

یک جهش نو و کمی مسری تر از نوع دلتای به شدت قابل انتقال کووید 19 توجه بعضی کشور ها به ویژه بریتانیا را به خود جلب نموده است.

7 آذر 1400

کالبدشکافی آیفون 13 سخت تر شدن تعمیر آن را نشان می دهد

متخصصان وب سایت iFixit به تازگی با انجام یک کالبدشکافی نشان داده اند که گوشی آیفون 13 از نظر قابلیت تعمیرپذیری به پایین ترین سطح خود رسیده، زیرا تعمیر این گوشی ها قطعا با از دست دادن ویژگی های کلیدی گوشی مانند قابلیت تشخیص چهره همراه خواهد بود.

21 مهر 1400

معادل سازی های فرهنگستان ادب، خوراک جوک های مجازی است

یک شاعر گفت: بسیاری از معادل سازی های فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیشتر جوک ها و فکاهی های شبکه های مجازی را تغذیه می نماید.

7 شهریور 1400
تعداد: (40)