گلکسی A33 5G هم به اندروید 13 آپدیت شد

به گزارش مدرسه سما، در ادامه انتشار آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی های سامسونگ، گلکسی A33 5G هم آن را دریافت نموده است.

گلکسی A33 5G هم به اندروید 13 آپدیت شد

اگرچه هنوز به اواسط ماه نوامبر 2022 نرسیده ایم و بسیاری از شرکت ها حتی فرایند انتشار آپدیت اندروید 13 را برای گوشی های خود آغاز ننموده اند، سامسونگ نه تنها تمام پرچم داران خود از سال 2020 تا به امروز را به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 آپدیت نموده بلکه حالا فرایند انتشار این آپدیت را برای گوشی های میان رده نیز آغاز نموده است. البته ناگفته نماند گوشی های تاشو همچنان برای دریافت این آپدیت تازه در صف انتظار قرار دارند.

روز گذشته بود که شنیدیم گلکسی A53 5G پیروز به دریافت نسخه پایدار اندروید 13 شده است. این خبر در نوع خوب جالب بود چون در حال حاضر جز گوشی های پرچم دار سامسونگ، هیچ محصول دیگری از این شرکت به اندروید 13 آپدیت نشده و شرکت های دیگر هم جز سونی و وان پلاس که آن ها هم فقط یک یا نهایتا دو پرچم دار را آپدیت نموده اند، اقدامی در این راستا صورت نداده اند.

حالا اما نوبت به یک میان رده دیگر یعنی گلکسی A33 5G رسیده که به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 آپدیت گردد. این گوشی که اوایل سال جاری راهی بازار شده، از تازهترین محصولات سامسونگ هم به شمار میرود. در حال حاضر کاربران این گوشی در بازار اروپا می توانند این آپدیت را دریافت نمایند که حدودا 2 گیگابایت هم حجم دارد و با خود تمام تغییراتی که گوگل و سامسونگ روی سیستم عامل تازه اعمال نموده اند به همراه دارد. بعلاوه بسته امنیتی ماه اکتبر هم به همراه همین آپدیت برای گوشی یادشده عرضه می گردد.

اگر پیروز به دریافت آپدیت نشده اید، باید کمی منتظر بمانید اما با این حال پیشنهاد می گردد سری به بخش تنظیمات زده و در قسمت Software updates (به روزرسانی نرم افزار) و در نهایت Download and install (دانلود و نصب) چک کنید ببینید آیا آپدیتی برای گوشی شما منتشر شده یا خیر. اگر هم منتشر نشده اصلا جای نگرانی نیست چون همانطور که گفته شده این تازه آغاز فرایند به روزرسانی است و قطعا تا یکی دو هفته طول می کشد تا تمام کاربران این گوشی در تمام منطقه ها بتوانند به اندروید تازه دسترسی پیدا نمایند.

گلکسی A33 5G یک میان رده بسیار عالی محسوب می گردد که از نمایشگر 90 هرتزی AMOLED، پردازنده قدرتمند اگزینوس 1280 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 25 واتی (که درون جعبه قرار ندارد) بهره می برد. این گوشی طبق سیاست تازه سامسونگ باید تا چهار سال به اندروید تازه آپدیت گردد و بنابراین اندروید 13 تازه نخستین آپدیت عمده آن محسوب می گردد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A33 5G هم به اندروید 13 آپدیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A33 5G هم به اندروید 13 آپدیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید