محصول تازه نوکیا با شارژدهی 35 ساعته، عکس

به گزارش مدرسه سما، زومیت نوشت: ایرباد نو نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus نام دارد و از ویژگی های جذابی مثل حذف نویز فعال و عمر باتری قابل توجه بهره می برد.

محصول تازه نوکیا با شارژدهی 35 ساعته، عکس

نوکیا از هدفون Clarity Earbuds 2 Plus رونمایی کرد. این محصول از فناوری حذف نویز فعال (ANC)، مقاومت دربرابر پاشش قطرات آب و عمر باتری 7 ساعت بدون درنظر گرفتن کیس شارژ بهره می برد. البته درصورتی که باتری کیس را هم مدنظر قرار دهیم، با هربار شارژ می توان تا 35 ساعت با این هدفون ها کار کرد. از دیگر ویژگی های محصول مورد اشاره می توان به افزایش کیفیت صدای بی سیم اشاره نمود.

هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus از پردازنده S3 Sound کوالکام و فناوری aptX استفاده می نماید و با تکنولوژی حذف اکو کوالکام cVc و حذف نویز سازگاری دارد. ابعاد این محصول 23 در 35 در 16 میلی متر و وزن آن 4 گرم است. ازطرفی ابعاد کیس شارژ دستگاه نیز 62 در 50 در 29 میلی متر بوده و وزن آن به 42 گرم می رسد.

  • تولد میمونی عجیب در چین با چشمان سبز و انگشتان فلورسنت/ عکس

  • کشف غافلگیرکننده یک ویژگی ناشناخته نور

  • رونمایی از ماشین ملی ترکیه در یک نمایشگاه خاص/ عکس

براساس اطلاعات سایت رسمی نوکیا، Clarity Earbuds 2 Plus از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می نماید و با درگاه USB-C شارژ می گردد. باتری های هر هدفون 48 میلی آمپرساعت و باتری کیس شارژ 500 میلی آمپرساعت ظرفیت دارد.

نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus در رنگ صورتی، بنفش و خاکستری عرضه می گردد. نکته جالب اینکه حتی با فعال بودن ویژگی حذف نویز، عمر باتری این محصول به 35 ساعت می رسد. این هدفون تا 60 درصد از مواد بازیافتی ساخته شده و از گواهی IPX4 نیز بهره می برد. ویژگی Fast Pair گوگل به هدفون نوکیا اجازه می دهد به طور یکپارچه و سریع با گوشی و تبلت اندروید شما جفت گردد و از اتصال هم زمان به دو دستگاه پشتیبانی می نماید.

قیمت هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus در بریتانیا 80 پوند اعلام شده درحالی که در کشورهای اتحادیه اروپا با برچسب 92 یورو به فروش می رسد. این محصول بعلاوه در بازارهای دیگری مثل هند عرضه شده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "محصول تازه نوکیا با شارژدهی 35 ساعته، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول تازه نوکیا با شارژدهی 35 ساعته، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید