آنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟

به گزارش مدرسه سما، هم اکنون در سراسر جهان انقلابی در حال وقوع است که توسط رهبران سیاسی جهان مدیریت نمی گردد. درواقع فعالان حوزه فناوری دست به کار شده و یک انقلاب دیجیتال به پا نموده اند. در ادامه این جهت، هوآوی با هدف بازاریابی و فروش محصولات آنلاین و پس زدن سایر رقبای احتمالی برند آنر را معرفی کرد.

آنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟

برنامه ریزی ها برای تاسیس آنر به سال 2011 بازمی شود. اما آغاز رسمی این برند سال 2013 بود و اولین رونمایی برند آنر در سال 2014 و با آنر 3C (HONOR 3C) در مالزی رخ داد و خیلی زود این محصول راهی بازارهای اروپا شد. مدیران آنر که به کم قانع نبودند، همان سال نخستین پرچم دار آنر یعنی آنر 6 (HONOR 6) را به بازار عرضه کردند که با استقبال گسترده ای روبرو شد.

گوشی های آنر از همان ابتدا در کارخانه هایی جدا از هوآوی فراوری می شدند؛ اما از تیم های تحقیق و توسعه، پتنت های متعدد و همچنین سرمایه عظیم این شرکت استفاده می کردند. اگرچه این برند اکنون محصولات خود را به هر دو روش آنلاین و آفلاین به فروش می رساند، اما سیاست تمرکز روی فروش آنلاین هنوز به قوت خود باقی است.

گسترش جهانی آنر به قدری سریع بود که تا نیمه اول سال 2015، این برند در 74 کشور جهان به فروش می رسید. در همین سال، آنر دومین پرچم دار خود یعنی آنر 7 (HONOR 7) را به بازار عرضه کرد که یک بار دیگر فروش عالی برای چینی ها به همراه داشت.

احتیاج به تمرکز بر بازار عظیم کشورهای اروپایی موجب شد تا آنر فروشگاه اینترنتی مخصوص فروش محصولات خود را رونمایی کند. هدف آنر از این کار سود دوبرابری از فروش محصولات بود. اما مدیران آنر همچنان رویاهای عظیم تری در سر داشتند و هم زمان با رویداد CES 2016 و با محصول HONOR 5X به بازار آمریکا ورود کردند. آمارهای منتشرشده در این سال، فروش این برند را نزدیک به 60 میلیون گوشی هوشمند با سودی در حدود 8.4 میلیارد دلار عنوان نموده اند.

فعالیت جدی در شبکه های اجتماعی، آنر را به برندی جوان پسند تبدیل کرد. اکنون که به عنوان برندی شیک در حوزه فناوری و جوان پسند شناخته شده بود، زمان را برای بلندپروازی های جدید مساعد دید. در سومین سال گرد تاسیس، آنر با معرفی آنر مجیک (HONOR Magic) را با هدف ارتقای بهبود تجربه کاربران از تلفن های هوشمند همراه با هوش مصنوعی اختصاصی خود، معرفی کرد.

CES 2017 هم با معرفی آنر6 ایکس (HONOR 6X) همراه بود. محصولی جذاب که عنوان بهترین گوشی نمایشگاه را از طرف بسیاری از نشریات معتبر آنلاین از جمله Android Authority، Digital Trends، Slash Gear و Talk Android دریافت کرد.

دیری نپایید که آنر به یک برند محبوب در جهانی فناوری و به یکی از نام های تجاری مطرح در جهان تبدیل شد. حالا که آنر جهت خود را پیدا نموده بود با تمرکز بیشتر روی دوربین، محصولات هیجان انگیزی همچون آنر 9 (HONOR 9) را به بازار عرضه کرد. گوشی هوشمندی که نشنال جئوگرافیک از آن به عنوان یک همراه مناسب برای عکاسان حرفه ای یاد نموده بود.

نسلی که آنر هدف قرار داده است، جوان هایی هستند که با استفاده از گجت ها و اینترنت پرورش یافته اند. آن ها زمان بدون اینترنت و گوشی هوشمند را به یاد نمی آورند و به این تفاوت خود افتخار می نمایند. همین تمرکز نسلی باعث شده است آنر از ابتدا محصولاتی فراوری کند که برای دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان جوان قابل خرید باشد و البته، احتیاجهای این نسل آشنا با فناوری را به بهترین نحو رفع کند.

با معرفی اکوسیستم هوشمند 1+8+N، آنر محصولات متنوع دیگری را شامل لپ تاپ، بند های هوشمند، ساعت هوشمند، ایربادز و... را نیز به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی روبرو شد.

آنر از سال 2013 تا کنون جزو برندهای برتر تلفن های هوشمند در جهان نهاده شد و سالانه بیش از 70 میلیون دستگاه را به بازار عرضه نموده است. طبق گزارش IDC، آنر 28 درصد از کل محصولات عرضه شده به بازار توسط هوآوی در نیمه اول سال 2020 را به خود اختصاص داده و از این طریق بیش از 10 میلیارد دلار درآمد کسب نموده بود.

اکنون بعد از گذشت 7 سال، آنر جریان ساز سبک زندگی شیک و نوین برای دوست داران فناوری است و همچنان پرقدرت در راستای خلق تجربه ای منحصربه فرد و دوست داشتنی در زندگی کاربران به عنوان یک برند ارزشمند در جهانی فناوری رو به جلو حرکت می نماید.

منبع: فرارو

به "آنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید