آپدیت اساسینز کرید اوریجینز برای کنسول های نسل تازه همین هفته می آید

به گزارش مدرسه سما، بازی اساسینز کرید اوریجینز (Assassins Creed Origins) یکی از عناوین نسبتاً محبوب این مجموعه است. این بازی به طور کلی مکانسیم های نوی را به مجموعه معرفی نموده و به همین دلیل یوبیسافت (Ubisoft) نیز از آن پشتیبانی می نماید. حال اعلام شده که در به روزرسانی نو اوریجینز بازیکنان می توانند آن را با نرخ فریم 60 روی کنسول های نسل 9 اجرا نمایند.

آپدیت اساسینز کرید اوریجینز برای کنسول های نسل تازه همین هفته می آید

اخیراً در دیتابیس پلی استیشن دیده شده که به روزرسانی 1.60 برای بازی اساسینز کرید اوریجینز شامل دو مورد زیر است:

  1. افزودن منو مجموعه (Franchise Menu)
  2. قابلیت اجرای بازی با نرخ فریم بالاتر روی کنسول پلی استیشن 5

حدود 4 ماه پیش بود که یوبیسافت اعلام نمود که در حال کوشش برای افزودن قابلیت نرخ فریم 60 در بازی اوریجینز است. حال اینطور که به نظر می رسد این قابلیت به زودی عرضه خواهد شد. تابستان سال گذشته بود که این شرکت به روزرسانی نرخ فریم 60 را برای بازی اساسینز کرید آدیسی (Assassins Creed Odyssey) عرضه کرد.

نرخ فریم در روان بودن بازی به شدت اهمیت دارد. همینطور اینکه در اعداد کمتر بسیار مشهود است. به این معنا که چشم انسان به راحتی تفاوت بین 30 و 60 فریم را درک خواهد نمود. با اینحال تشخیص تفاوت بین دو نرخ فریم 120 و 144 بسیار سخت است. با افزایش نرخ فریم عناوین قدیمی ظاهری نو به خود گرفته و به همین علت تجربه آن ها چندین برابر لذت بخش تر خواهد شد.

یوبیسافت میخواهد تا انتهای سال جاری یک بازی کوچک از مجموعه اساسینز کرید عرضه کند. طبق چیزی که اعلام شده نام آن ریفت (Rift) است. شخصیت اصلی آن نیز کرکتر اصلی بازی والهالا (Valhalla) به نام بسیم (Basim) است. این بازی قرار بود که به صورت بسته الحاقی برای والهالا عرضه گردد اما به علت گستردگی تصمیم گرفته شد که یک عنوان جدا باشد.

این بازی قرار نیست که به میزان عناوین اصلی اساسینز کرید بزرگ باشد. به همین علت قطعاً یک عنوان دنیا باز و نقش آفرینی بزرگ نیست. با اینحال به علت اینکه به عنوان یک بسته الحاقی ساخته شده بوده شما شباهت های زیادی را بین این عنوان و والهالا پیدا خواهید کرد. تمرکز ریفت بیشتر روی مبارزات بی سر و صدا خواهد بود. به همین علت شما باید برای کشتن هر دشمن خود نقشه داشته باشید.

پروژه بعدی این مجموعه بازی اینفینیتی (Infinity) است. طبق چیزی که گفته شده این عنوان قرار است بسیار گسترده باشد. همینطور اینکه چندین بازه زمانی را در بر خواهد گرفت.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت اساسینز کرید اوریجینز برای کنسول های نسل تازه همین هفته می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت اساسینز کرید اوریجینز برای کنسول های نسل تازه همین هفته می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید