اپل واچ چگونه سرطان کودک 12 ساله را تشخیص داد؟

به گزارش مدرسه سما، وقتی به بیمارستان رفتند، پزشکان آپاندیس ایمانی را برای درمان آپاندیسیت خارج کردند. سپس آن ها بعلاوه یک تومور عصبی غدد درون ریز را در آپاندیس او کشف کردند که نوعی سرطان نادر در بچه ها است.

اپل واچ چگونه سرطان کودک 12 ساله را تشخیص داد؟

اپل واچ برای یاری به بسیاری از افراد در تشخیص یک بیماری شناخته شده است. در اینجا داستان یک دختر است.

همانطور که ساعت دیترویت گزارش داد، ایمانی مایلز 12 ساله در خانه در حال پوشیدن اپل واچ خود بود که او و مادرش متوجه شدند که ساعت اپل همچنان خاموش می گردد و ضربان قلب افزایش یافته است.

اگر [the watch]کیچن می گوید، احتمالاً منتظر می شدم و او را در چند روز آینده می بردم.

وقتی به بیمارستان رفتند، پزشکان آپاندیس ایمانی را برای درمان آپاندیسیت خارج کردند. سپس آن ها بعلاوه یک تومور عصبی غدد درون ریز را در آپاندیس او کشف کردند که نوعی سرطان نادر در بچه ها است.

کیچن می گوید: اگر او آن ساعت را نداشت، می توانست خیلی بدتر باشد.

در حالی که سرطان به سایر نواحی بدن او سرایت نموده بود، پزشکان توانستند آن را با جراحی خارج نمایند و او اکنون در دوران نقاهت است.

عمل جراحی ایمانی در بیمارستان بچه ها CS Mott موفقیت آمیز بود و او در زمان مطبوعات در خانه دوران نقاهت را می گذراند. او هر روز اپل واچ خود را می پوشد و او و مادرش اکنون در خصوص مزایای فناوری پوشیدنی صحبت می نمایند.

این تنها یکی از بسیاری از داستان هایی است که در آن ویژگی های ایمنی و بهداشت داخلی اپل واچ به نجات فردی از یک شرایط خطرناک یاری نموده است.

این شرکت در جریان رویداد ویژه Far Out در ماه سپتامبر، ویدیوی جدیدی منتشر کرد که بعضی از این داستان ها را برجسته کرد. می توانید آن را در یوتیوب زیر دیدن کنید:

اپل واچ سری 8 که دارای اپلیکیشن ECG است، در ماه سپتامبر برای عموم عرضه شد. اپل واچ اولترا، که از همان عملکرد سلامتی نیز برخوردار است، در روز آدینه، 23 سپتامبر برای عموم عرضه شد.

لازم به ذکر است، برای این ویژگی نیازی به آخرین ساعت اپل ندارید. اپل واچ قادر است ضربان قلب بالا را برای نسل ها تشخیص دهد. بیشتر آن ها اکنون قادر به گرفتن نوار قلب برای تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی هستند.

منبع: فرادید

به "اپل واچ چگونه سرطان کودک 12 ساله را تشخیص داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ چگونه سرطان کودک 12 ساله را تشخیص داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید