سفر اپ: با آی بنزین، پمپ بنزین در نزدیکی شماست

به گزارش مدرسه سما، آی بنزین نام اپلیکیشنی است که نزدیک ترین پمپ بنزین ها را بر اساس موقعیت کاربر نشان می دهد. بعلاوه امکان مسیریابی برای رسیدن به پمپ بنزین مربوطه نیز وجود دارد. همراه خبرنگاران باشید تا هرچه بیشتر با این اپلیکیشن آشنا شویم.

سفر اپ: با آی بنزین، پمپ بنزین در نزدیکی شماست

حتما برای تان پیش آمده است که در اواسط یک روز کاری یا در راستا مسافرت چراغ بنزین خودرویتان روشن شده باشد. در این حالت اگر در منطقه ای ناآشنا باشید، استرسی در مورد یافتن نزدیک ترین پمپ بنزین به سراغ تان می آید. زیراکه می دانید اگر به سرعت پمپ بنزینی را در نزدیکی خود پیدا نکنید، در این صورت ممکن است بنزین ماشینتان تمام شده و در همان جایی که هست، بماند. چنین شرایطی در صورتی که خانواده تان نیز همراهتان باشند دشوارتر می گردد. اما در عصر فناوری هیچ مسئله ای بدون حل شدن رها نمی گردد. به همین علت سرویس هایی نیز برای یافتن پمپ بنزین های اطراف ارائه شده است که به وسیله آن ها می توانید از نزدیک ترین پمپ بنزین آگاه شوید. در این مقاله از سری مقالات سفر اپ قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن ایرانی آی بنزین بپردازیم که بدین منظور پیشرفته است.

آی بنزین نام اپلیکیشنی است که برای برای تلفن های هوشمند عرضه شده و البته کاربران به وسیله وب سایت این سرویس نیز می توانند از خدمات آن استفاده نمایند. آی بنزین موقعیت کاربر را تشخیص می دهد و بر این اساس نزدیک ترین پمپ بنزین ها را به صورت فهرست وار در اخیتار وی می گذارد. بعلاوه امکان راستایابی برای رسیدن به پمپ بنزین مورد نظر نیز وجود دارد. اپلیکیشن مذکور فعلا از شهر های بزرگ ایران پشتیبانی می نماید و اطلاعاتی در مورد موقعیت پمپ بنزین شهر های کوچک ندارد. کاربران به وسیله آی بنزین می توانند از نام، آدرس و گاها شماره تماس پمپ بنزین ها آگاه شوند. در کل اگر از جمله افرادی هستید که زیاد به مشکل تمام شدن بنزین بر می خورید، در این صورت بهتر است که به وسیله لینک های زیر اپلیکیشن آی بنزین را دانلود کنید تا در چنین مواقعی کمک تان کند.

لینک دانلود

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: با آی بنزین، پمپ بنزین در نزدیکی شماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با آی بنزین، پمپ بنزین در نزدیکی شماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید