مقالات گردشگری

426 میلیون تردد جاده ای در تعطیلات نوروز انجام شد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله و گزارشهای منتشر شده، 426 میلیون تردد جاده ای در تعطیلات نوروز انجام شد.

11 فروردین 1403

پیوند فراوری گیاهان دارویی با گردشگری به رونق تجارت و افزایش عایدی در غرب مازندران می انجامد

ایرنا/ براساس گزارشات منتشر گشته، پیوند فراوری گیاهان دارویی با گردشگری به رونق تجارت و افزایش عایدی در غرب مازندران می انجامد.

19 اسفند 1402

موتورسیکلت های مقرون به صرفه صفر کیلومتر را بشناسید ، قیمت

موتورسیکلت های مقرون به صرفه صفر کیلومتر بازار کشور را بشناسید. در ادامه مقرون به صرفه ترین موتورسیکلت های اسکوتر و خیابانی بنزینی به همراه قیمت و مشخصات فنی معرفی می شوند.

2 اسفند 1402

پاکستان با این جنگنده ابرقدرت منطقه می شود!، عکس

یک رسانه هندی مدعی شده است که طرح پاکستان برای دستیابی به جنگنده رادارگریز دو موتوره چینی FC-31/J-31، این کشور را یک نسل جلوتر از همسایگان خود قرار می دهد و آن را به یکی از پیشرفته ترین نیروهای هوایی در منطقه تبدیل می کند.

30 دی 1402

سفر اولین گروه از گردشگران ایرانی به مصر

محمدحسین سلطانی فر رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره در صفحه توییتر خود نوشت:

22 تیر 1402

شهردار مسکو از زاکانی برای سفر به روسیه دعوت کرد

مدیر اداره روابط مالی و بین المللی شهر مسکو در ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو از دعوت رسمی شهردار این شهر از زاکانی برای سفر به روسیه اطلاع داد.

13 تیر 1402

ملاقات قلعه نویی با رییس فیفا

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال که به همراه میرشاد ماجدی برای حضور در سمینار جام جهانی 2022 و بعلاوه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا به قطر سفر نموده، در روز نخست این همایش با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و سرمربیان تیم های ملی آرژانتین، قهرمان جام جهانی...

19 اردیبهشت 1402

سرنوشت دلخراش هواپیمای مافوق صوت روسیه که در پاریس سقوط کرد، عکس

هواپیمای Tupolev Tu-144 که با لقب کنکوردسکی (Concordski) شناخته می گردد، روزگاری مایه غرور مردمش بود اما تصاویر حیرت انگیز اخیر، این هواپیمای دارای سرعت بیش از 1,400 مایل بر ساعت را در حالتی نیمه ویران نشان می دهند.

8 اردیبهشت 1402

محتویات شگفت انگیز تابوت های مهر و موم شده باستانی، عکس

دانشمندان موزه بریتانیا در لندن از فناوری پیشرفته ای استفاده کردند تا داخل 6 تابوت حیوانات مصر باستان که بیش از دوهزار سال است مهر وموم شده اند را ببینند.

4 اردیبهشت 1402

پرتاب قوی ترین موشک دنیا لغو شد

ایلان ماسک در یک توییت نوشت: به نظر می رسد که یک شیر فشار یخ زده است؛ بنابراین موشک امروز پرتاب نمی گردد؛ مگر این که به زودی کار خود را شروع کند.

29 فروردین 1402

سرنوشت اردکی که با یک چاقو در گردنش زندگی می کرد

اردکی که درحال شنا با چاقویی که در گردنش فرو رفته بود دیده شد پس از یک هفته کوشش به وسیله امدادگران گرفته شد و چاقو از گردنش خارج گشت.

22 فروردین 1402

فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ هر جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید!

فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود.

21 فروردین 1402

عکس نو تلسکوپ فضایی جیمز وب از شگفتی های اورانوس

این تصویر که با دوربین فروسرخ نزدیک(NIRCam) جیمز وب گرفته شده است، داده های دو فیلتر را ترکیب می نماید که در اینجا به ترتیب با رنگ های آبی و نارنجی نشان داده شده اند. اورانوس، یک رنگ آبی را در این تصویر رنگی به نمایش می گذارد.

18 فروردین 1402

باغ فین در صدر بازدیدهای نوروزی استان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تا سرانجام روز دوازدهم فروردین 1402 مجموعه های جهانی باغ فین کاشان، کاخ موزه چهل ستون، عمارت عالی قاپو و منارجنبان بیشترین آمار بازدیدهای گردشگران نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

14 فروردین 1402

کرمان جز پنج استان برتر جذب بازدیدکننده نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان اظهار داشت: دیار کریمان جزو پنج استان برتر کشور در زمینه جذب بازدیدکننده های موزه ها، پایگاه های میراث فرهنگی و اماکن تاریخی نهاده شد.

9 فروردین 1402

تجلیل ویژه همراه اول از افتخارآفرینان کشتی ایران

آیین تقدیر و تجلیل از افتخارآفرینان تیم های ملی کشتی ایران به وسیله همراه اول در مراسمی ویژه برگزار گشت.

28 اسفند 1401

تبدیل فضاهای بی دفاع محله هرندی به پاتوق اهالی

فضاهای بی دفاع شهری علاوه بر ایجاد منظره ها نازیبا در محله ها، به مکان هایی برای حضور معتادان، کارتن خواب ها و اراذل و اوباش تبدیل می شوند. در این راستا، تبدیل این فضاها در محله هرندی به فعالیت اولویت دار مسئولان شهرداری منطقه12 تبدیل شده است.

2 اسفند 1401

احسان علیخانی: از مهر ممنوع الخروجم، خبر مهاجرتم را تکذیب می کنم

علیخانی با تکذیب مهاجرتش در صفحه شخصی اش نوشت: تکذیب این شایعه در برابر آنچه بر ایران و مردم گذشت، هیچ اهمیتی نداره، ولی به جهت پیگیری شما، تماس های مکرر دوستان، همکاران و رفقای رسانه ای که هنوز پیگیر صحت این خبر هستن، مجبور شدم اینجا این خبر رو تکذیب...

29 بهمن 1401

تصاویر تیک آف عجیب و غریب بوئینگ 777 X

بوئینگ 777 X برای نخستین مرتبه در 25 ژانویه سال 2020 به پرواز عایدی؛ هواپیمایی که قرار است در سال 2025 به صورت رسمی معرفی گردد.

11 بهمن 1401

به زودی پخش رسمی شبکه تلویزیون اینترنتی گردشگری آغاز می گردد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، به زودی پخش رسمی شبکه تلویزیون اینترنتی گردشگری آغاز می گردد.

10 بهمن 1401
تعداد: (191)