سرنوشت اردکی که با یک چاقو در گردنش زندگی می کرد

به گزارش مدرسه سما، اردکی که درحال شنا با چاقویی که در گردنش فرو رفته بود دیده شد پس از یک هفته کوشش به وسیله امدادگران گرفته شد و چاقو از گردنش خارج گشت.

سرنوشت اردکی که با یک چاقو در گردنش زندگی می کرد

به گزارش مدرسه سما، تصاویر تکان دهنده نشان می دهد که اردک علیرغم وجود چاقویی در گردنش در حال شنا در حوضچه ای در Saint-Nolff فرانسه همراه با اردک های دیگر است.

به نوعی، اردک به نظر می رسید که با وجود زخم شدید همچنان می توانست حرکت برود، پرواز کند و غذا بخورد.

نگرانی در خصوص این پرنده، که به وسیله مردم محلی دونالد نامیده شده است، برای اولین بار در 24 مارس به وجود آمد. پس از آن نیرو های امدادی و آتش نشانان کوشش کردند تا ابتدا پرنده را به دام انداخته و سپس چاقو را خارج نمایند.

با این حال، در کمال تعجب، اردک به فرار از آن ها ادامه داد و امدادگران در ابتدا نتوانستند آن را بگیرند. هفت روز طول کشید تا امدادگران انتها اردک را دستگیر نمایند، در نهایت توانستند او را آرام نمایند و چاقو را از گردنش خارج نمایند. پس از انجام عمل جراحی، اردک با باز شدن در از قفس به بیرون پرواز کرد.

مقامات محلی اکنون در حال کوشش برای ردیابی فردی هستند که مسئول چاقو زدن بی علت به این اردک بوده است.

در سال 2021، سنای فرانسه لایحه ای را برای حمایت از حیوانات به منظور مبارزه با آزار و اذیت تکان دهنده آنان تصویب کرد. در این لایحه، مقامات متعهد شدند که جریمه های سنگین تری را اعمال نمایند و برای افراد حیوان آزار، محکومیت طولانی لحاظ نمایند.

منبع: فرارو

به "سرنوشت اردکی که با یک چاقو در گردنش زندگی می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت اردکی که با یک چاقو در گردنش زندگی می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید