همایشها و نمایشگاه ها

محصول تازه نوکیا با شارژدهی 35 ساعته، عکس

زومیت نوشت: ایرباد نو نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus نام دارد و از ویژگی های جذابی مثل حذف نویز فعال و عمر باتری قابل توجه بهره می برد.

19 آبان 1402

ملاقات قلعه نویی با رییس فیفا

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال که به همراه میرشاد ماجدی برای حضور در سمینار جام جهانی 2022 و بعلاوه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا به قطر سفر نموده، در روز نخست این همایش با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و سرمربیان تیم های ملی آرژانتین، قهرمان جام جهانی...

19 اردیبهشت 1402

سرنوشت دلخراش هواپیمای مافوق صوت روسیه که در پاریس سقوط کرد، عکس

هواپیمای Tupolev Tu-144 که با لقب کنکوردسکی (Concordski) شناخته می گردد، روزگاری مایه غرور مردمش بود اما تصاویر حیرت انگیز اخیر، این هواپیمای دارای سرعت بیش از 1,400 مایل بر ساعت را در حالتی نیمه ویران نشان می دهند.

8 اردیبهشت 1402

تصاویر تیک آف عجیب و غریب بوئینگ 777 X

بوئینگ 777 X برای نخستین مرتبه در 25 ژانویه سال 2020 به پرواز عایدی؛ هواپیمایی که قرار است در سال 2025 به صورت رسمی معرفی گردد.

11 بهمن 1401

توصیه هایی برای مدیران تازه کار

همه ما شکست هایمان را بیشتر و بهتر به یاد داریم چرا که همواره آن ها را مورد تجزیه وتحلیل قرار می دهیم در حالی که از موفقیت هایمان خیلی زود می گذریم و توجه چندانی به آن ها نداریم. از سوی دیگر، موفقیت های بیش از حد باعث غرور و اعتماد به نفس بیش از حد در افراد...

27 دی 1401

این کریستال های زیبا واقعا شفابخش هستند؟ ، عکس

کریستال درمانی یک روش درمانی یا پزشکی جایگزین است که ادعای آن بهره بردن از انرژی شفابخش طبیعی است!

13 آذر 1401

اوت لت ویاپورت کجاست؟

شاید قیمت و کیفیت اجناس برای شما بیشتر از مد روز بودن آن اهمیت داشته باشد. در این صورت، اوت لت ها برترین مکان برای خرید شما هستند. در این مراکز می توانید اجناس مرغوب را با قیمتی مناسب تهیه کنید. یکی از مهم ترین این اوت لت ها در استانبول، ویاپورت نام دارد....

30 شهریور 1401

فرهنگ و آداب و رسوم مردم اورامان شایسته معرفی به جهانیان است

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، فرهنگ و آداب و رسوم مردم اورامان شایسته معرفی به جهانیان است.

5 مرداد 1401

ضرورت طراحی برنامه جدی تر برای جمع آوری و پشتیبانی ایده کارآفرینان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه های جدی تری برای جمع آوری و پشتیبانی از ایده های مختلف افراد باید طراحی شود و ما هر 3 ماه یکبار از طریق سامانه مرتبط با ثبت ایده ها کار رصد و نظارت بر اجرای ایده ها را پیگیری خواهیم کرد.

27 تیر 1401

گردشگری کودک در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران سال جاری با سالنی جالب و نوآورانه روبه رو بود، سالن شماره 18: گردشگری کودک.

20 تیر 1401

زبان فارسی مهمترین فصل مشترک ایرانیان و اصلی ترین عنصر هویت ایرانی است

ایلنا/ براساس اخبار بدست آمده، زبان فارسی مهمترین فصل مشترک ایرانیان و اصلی ترین عنصر هویت ایرانی است.

20 خرداد 1401

شتابزدگی در منفک شدن فرش دستباف از وزارت صمت نتایج دردناکی دارد

ایرنا/ براساس سخنان یک پژوهشگر صنایع دستی، شتابزدگی در منفک شدن فرش دستباف از وزارت صمت نتایج دردناکی دارد.

15 اردیبهشت 1401

آئین سپاس چهره های ماندگار صنعت چاپ ایران؛ 20 اردیبهشت 1401

محمد رسولی، یکی از طراحان اولیه آئین سپاس چهره های ماندگار صنعت چاپ ایران و کارگردان فیلم های این مراسم، در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به اجرای این مراسم گفت: با توجه به توانمندی های صنعت چاپ ، بسته بندی و صنایع سلولزی وابسته به چاپ در کشور قرار است...

6 اردیبهشت 1401

دیدنی های مادرید؛ نمونه کوچکی از اسپانیا

مادرید نمونه کوچکی از کشور اسپانیا است؛ بدین معنا که از تمام سنت ها و مجذوب کنندهیت هایی که در این کشور مجذوب کننده وجود دارد، یک نمونه از آن در مادرید پیدا می گردد.

3 اردیبهشت 1401

تقدیر وزیر بهداشت از همراهی مراجع در واکسیناسیون، معوقات کادر درمان قم به زودی پرداخت می گردد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از همراهی مراجع تقلید و علمای قم در حمایت از واکسیناسیون مردم، گفت: با منابعی که اخیرا تخصیص یافته است به زودی معوقات پرستاران و کادر پزشکی و درمانی قم پرداخت خواهد شد.

27 فروردین 1401

پسکوف: فعلا نمی توان درباره مذاکرات روسیه و آمریکا نتیجه گیری کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ریانووستی، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز سه شنبه در نشستی مطبوعاتی گفت که مسکو هیچ دلیلی برای خوشبینی درباره مذاکرات تضمین های امنیتی بین روسیه و آمریکا نمی بیند.

30 بهمن 1400

نقش اساسی و تأثیرگذار جهاددانشگاهی در پروژه قطار ملی

به گزارش خبرنگاران به نقل از جهاددانشگاهی، علی امام در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400، اظهار کرد: متروی تهران سال ها است که با جهاددانشگاهی در حوزه های مختلفی همانند گیت های ورودی مترو و ... همکاری می نماید.

16 بهمن 1400

شب کریمان کرمانی شروع دومین جایزه آینه دار دوران

تهران (پانا) - شنبه چهارم دی، هم زمان با سالروز تولد استاد محمدابراهیم باستانی پاریزی، سلسله برنامه های دومین دوره جایزه آینه دار دوران شروع می گردد.

5 بهمن 1400

فصل بهار در شیراز

اگر قصد دارید یک سفر خاطره انگیز و فوق العاده را به یکی از برترین مقاصد گردشگری در ایران داشته باشید، پیشنهاد ما این است که فصل بهار در شیراز را از دست ندهید. گشت و گذار در شیراز آن هم در بهار حال و هوایی دارد که هرگز نمی توانید همچون آن را پیدا کنید. بلیط...

26 دی 1400

کونته رسماً راهنمایی تاتنهام را به عهده گرفت

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال اینتر به صورت رسمی به عنوان جانشینی نونواسپریتو معرفی گردید.

12 آذر 1400
تعداد: (46)