اوت لت ویاپورت کجاست؟

به گزارش مدرسه سما، شاید قیمت و کیفیت اجناس برای شما بیشتر از مد روز بودن آن اهمیت داشته باشد. در این صورت، اوت لت ها برترین مکان برای خرید شما هستند. در این مراکز می توانید اجناس مرغوب را با قیمتی مناسب تهیه کنید. یکی از مهم ترین این اوت لت ها در استانبول، ویاپورت نام دارد. در این مطلب در خصوص آن بخوانید.

اوت لت ویاپورت کجاست؟

درباره اوت لت (outlet) بیشتر بدانید

معنای لغوی اوت لت (outlet) حراجی است. نخستین فروشگاه های اوت لت در دهه 30 در شرق ایالات متحده ساخته شدند. صاحبان برند های مختلف اجناس آسیب دیده و مازاد خود را در این فروشگاه ها به فروش می رساندند. رفته رفته این مراکز توسعه یافتند و شعبه های مختلفی در سراسر جهان ساختند. هم چنین چند سالی است که این مراکز در استانبول پا گرفته اند و تعداد آن ها بی شمار شده است. در این فروشگاه ها می توانید انواع برندها را با قیمتی مناسب خریداری کنید. بنیانگذار این فروشگاه ها را به هارولد آفوند، بیانگذار کمپانی کفش دکستر، نسبت داده اند. امروزه اوت لت ها تاثیر به سزایی در اقتصاد کشورها دارند و نمی توان آن ها را نادیده گرفت.

چطور به اوت لت ویاپورت برویم؟

ویاپورت مجموعه تجاری-تفریحی است که در سال 2008 در بخش آسیایی استانبول تاسیس شد. مکان دقیق این مجموعه نزدیک فرودگاه صبیحا (Sabiha) واقع در منطقه پیندیک است. با اتوبوس هایی که تا ایستگاه İlaç Fabrikası می روند می توانید خود را به این مرکز برسانید. از این ایستگاه تا اوت لت حدود 10 دقیقه پیاده روی ضروری است. در مطلب راهنمای حمل و نقل عمومی استانبول بیشتر بخوانید. هم چنین اگر در بخش اروپایی هستید و می خواهید به ویاپورت بروید، مطلب چطور بین دو بخش اروپایی و آسیایی استانبول تردد کنیم؟ را بخوانید.

در اوت لت ویاپورت چه می بینیم؟

ویاپورت دارای بخش های مختلف تفریحی، لوکس و اوت لت است که با معماری قدیمی ساخته شده. در این مجموعه علاوه بر اینکه برندهای معروف جهان را با قیمتی مناسب می توانید خریداری کنید، می توانید از تفریحات متنوع لذت ببرید. در مرکز ویاپورت بخش های مختلفی مثل شهربازی، آمفی تئاتر، سینما، بولینگ، پیست اسب سواری، پیست ماشین بازی و.. دیده می گردد. هم چنین این مرکز دارای تعداد زیادی فروشگاه، نمایشگاه، داروخانه، هتل و دریاچه مصنوعی است. امکانات رفاهی و خدماتی پیشرفته ای نیز در این مرکز دیده می گردد.

کی به اوت لت ویاپورت برویم؟

اوت لت ویاپورت از ساعت 10 صبح الی 10 شب مشغول فعالیت است. به طور معمول، حدود دو ساعت برای بازدید از این اوت لت زمان لازم دارید.

تهیه و تدوین: تحریریه مدرسه سما

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "اوت لت ویاپورت کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوت لت ویاپورت کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید