سینما

فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ هر جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید!

فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود.

21 فروردین 1402

برترین گجت های سال 1401 از نگاه خبرنگاران مگ

به انتهای سال 1401 رسیده ایم. در این سال پرفراز و نشیب، شرکت های بزرگ فعال در حوزه فناوری محصولات پیشرفته و باکیفیتی را فراوری و روانه بازار نموده اند که توانسته اند نظر مخاطبان و کاربران زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب نمایند. طبق روال هر سال خبرنگاران...

22 اسفند 1401

بازیگران ایرانی چه لاکی می زنند؟ از لاک بازیگران برای نوروز الگو بگیرید!

در این مقاله، می خواهیم به سراغ رنگ لاک انتخابی هنرپیشه ها برویم. این افراد مشهور بیشتر به چه رنگ هایی علاقه نشان می دهند؟

14 اسفند 1401

عکاس ها بخوانند ، برترین های عکاسی 2022 معرفی گردید

گجت نیوز نوشت: وب سایت پتاپیکسل، فهرستی از برترین های 2022 در حوزه های مرتبط با عکاسی را منتشر کرد. در این فهرست محصولاتی از نیکون و اپل به چشم می خورند.

19 آذر 1401

در این روستای عجیب همه آلزایمر دارند!

در هر گوشه از جهان جاذبه های خیره کننده فراوانی وجود دارد. در این میان روستاهایی وجود دارند که ویژگی های خاص هرکدام باعث شده که در نوع خود عجیب باشند.

2 آبان 1401

آیا جن گیر فیلمی نفرین شده بود؟

نفرین شده صفتی است که به بعضی از تولیدات هالیوودی نسبت داده شده است. معمولا وقتی اتفاقات غیرمعمول و فراطبیعی در پشت صحنه یک فیلم روی می دهند که نمی توان آن ها را به شکل منطقی توجیه کرد چنین لقبی به فیلم تعلق می گیرد. البته بروز چنین اتفاقاتی در پشت صحنه...

24 مهر 1401

اوت لت ویاپورت کجاست؟

شاید قیمت و کیفیت اجناس برای شما بیشتر از مد روز بودن آن اهمیت داشته باشد. در این صورت، اوت لت ها برترین مکان برای خرید شما هستند. در این مراکز می توانید اجناس مرغوب را با قیمتی مناسب تهیه کنید. یکی از مهم ترین این اوت لت ها در استانبول، ویاپورت نام دارد....

30 شهریور 1401

نکته هایی جالب در خصوص سریال یاغی که نمی دانستید

محمد کارت بعد از اولین فیلم بلند خود شنای پروانه که با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد، به نمایش خانگی رفت و اولین سریالش را با نام یاغی و با فضایی مشابه فیلمش جلوی دوربین برد.

22 مرداد 1401

نمایش بیش از 300 فیلم از سینمای ایران و دنیا در تلویزیون

جشنواره فیلم های سینمایی تابستانه سیما با پخش بیش از 300 فیلم از سینمای ایران و دنیا، در قاب تلویزیون تماشایی خواهد شد.

29 تیر 1401

پارک های معروف خیابان ولیعصر

این خیابان شمالی ترین و جنوبی ترین نقطه های تهران را به هم وصل می نماید. میدان راه آهن نقطه ابتدایی و میدان تجریش آخرین مقصد خیابان ولیعصر است. این خیابان را می توان مرکز کافه های هنری تهران دانست.

23 تیر 1401

گردشگری کودک در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران سال جاری با سالنی جالب و نوآورانه روبه رو بود، سالن شماره 18: گردشگری کودک.

20 تیر 1401

رامبد جوان و جواد رضویان به آنتن تلویزیون برمی گردند

قرار است از شب عید فطر رامبد جوان با برنامه خندوانه و سیدجواد رضویان بعد از مدت ها دوری از بازیگری و کارگردانی، با اجرا به تلویزیون برگردد.

28 خرداد 1401

نحوه ساخت پنجره شیشه ای

ویدئویی از نحوه ساخت پنجره شیشه ای در قالب یک ویدئو منتشر شده است.

22 خرداد 1401

ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس قطعی نیست

روز پنجشنبه بیشتر سایت های خبری از احتمال حضور یک مربی کروات در کادر فنی پرسپولیس خبر دادند. بر همین اساس سایت خبری اکستراتایم کرواسی مدعی شد که محتمل است سینیشا اورش شانین، سرمربی سابق تیم هایدوک اشپلیت کرواسی به زودی به ایران سفر کند تا به عنوان مربی...

19 خرداد 1401

این گربه همنوعش را ضربه فنی کرد

خبرنگاران : جدال بین 2 گربه را در این فیلم ببینید.

14 خرداد 1401

در صورت نزدیک شده اشیا فلزی به دستگاه MRI چه اتفاقی می افتد؟

فیلمی از واکنش دستگاه MRI نسبت به اشیا فلزی را مشاهده می کنید.

12 خرداد 1401

تنقلات سالم و خوشمزه و طرز تهیه آن ها

با طرز تهیه لذیذترین اسنک های سالم و مقوی از سراسر دنیا آشنا شوید تا در زمان هایی که وقت کافی برای آشپزی ندارید، آن ها را به سرعت در خانه آماده کنید.

3 خرداد 1401

آئین سپاس چهره های ماندگار صنعت چاپ ایران؛ 20 اردیبهشت 1401

محمد رسولی، یکی از طراحان اولیه آئین سپاس چهره های ماندگار صنعت چاپ ایران و کارگردان فیلم های این مراسم، در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به اجرای این مراسم گفت: با توجه به توانمندی های صنعت چاپ ، بسته بندی و صنایع سلولزی وابسته به چاپ در کشور قرار است...

6 اردیبهشت 1401

تبلیغات سه بعدی در خیابان های چین

تبلیغ سه بعدی روی ساختمان های تجاری چین، باعث جلب توجه شهروندان شد.

12 اسفند 1400

برف، راه، بی ردپایی با صدای رضا بابک منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی نوین کتاب گویا، رضا بابک 36 قطعه از دل نوشته ها و شعرگونه های خود را در این مجموعه خوانده است و مهدی زارع، نوازنده و آهنگساز برای تک تک این قطعات آهنگسازی نموده است تا کلام این هنرمند در نهایت زیبایی به دل بنشیند.

5 اسفند 1400
تعداد: (61)