نمایش بیش از 300 فیلم از سینمای ایران و دنیا در تلویزیون

به گزارش مدرسه سما، جشنواره فیلم های سینمایی تابستانه سیما با پخش بیش از 300 فیلم از سینمای ایران و دنیا، در قاب تلویزیون تماشایی خواهد شد.

نمایش بیش از 300 فیلم از سینمای ایران و دنیا در تلویزیون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، جشنواره فیلم های سینمایی سیما با پخش بیش از 300 فیلم از سینمای ایران و دنیا، در قاب تلویزیون تماشایی خواهد شد.

با فرا رسیدن فصل تابستان شبکه های سیما با توجه به مأموریت و اولویت های برنامه سازی خود برنامه هایی را برای مخاطبان درنظر گرفته اند.

یکی از پرمخاطب ترین و مجذوب نماینده ترین ساختار، فیلم سینمایی است که بعضی شبکه های تلویزیون جشنواره فیلم های تابستانی را با پخش آثاری از ایران و دنیا در دستور کار دارند.

شبکه سه سیما هر روز ساعت 15، شبکه پنج هر شب ساعت 24 و شبکه کودک هم با طیف خاص مخاطبان خود هر روز ساعت 14 فیلم های خود را تقدیم مخاطبان می نمایند.

جشنواره تابستانی شبکه امید نیز از 11 تیرماه گلچینی از فیلم های سینمایی ایران و دنیا را هر روز ساعت 18 برای علاقه مندان هنر هفتم به نمایش درمی آورند.

شبکه نمایش هم علاوه بر ساعات 1، 3 و 4 و 6 بامداد، 8 - 9 و 11 صبح و بعلاوه در بعدازظهر ساعت های 13-15 -17-19 که اقدام به پخش فیلم می نماید در دو بخش ویژه 21 و 23 به پخش آثار دنباله دار سینمایی دنیا می پردازد.

شایان ذکر است که علاوه بر جشنواره فیلم های تابستانه، شبکه های یک، دو، چهار، افق، شما و سلامت نیز در روز های پایانی هفته باکس ثابت فیلم های سینمایی خود را در دستور کار پخش دارند.

منبع: فرارو

به "نمایش بیش از 300 فیلم از سینمای ایران و دنیا در تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش بیش از 300 فیلم از سینمای ایران و دنیا در تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید