426 میلیون تردد جاده ای در تعطیلات نوروز انجام شد

به گزارش مدرسه سما، ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله و گزارشهای منتشر شده، 426 میلیون تردد جاده ای در تعطیلات نوروز انجام شد.

426 میلیون تردد جاده ای در تعطیلات نوروز انجام شد

مهرداد بذرپاش در منطقه امامزاده هاشم رشت در جمع مدرسه سما اظهار کرد: در این مدت هشت میلیون و 660 هزار نفر به وسیله حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی به مسافرت رفتند و سایرین نیز با خودروهای شخصی خود اقدام به مسافرت کردند.

وی اضافه نمود: هم اینک در مرحله بازگشت مسافران قرار داریم و امیدواریم که مسافران زمان سفر خود را مدیریت نمایند تا با کمال آرامش و امنیت سفرها به اتمام برسد و مسافران به شهرهای خود بازگردند.

وزیر راه و شهرسازی به شرایط میزبانی گیلان از مسافران نوروزی نیز اشاره و ادامه داد: در ایام تعطیلات، یک میلیون و 400 هزار خودرو وارد استان گیلان شد که از این بابت این استان پس از مازندران رتبه دوم را در کشور در مورد ورودی خودروها دارد؛ ضمن اینکه تا به امروز یک میلیون و یکصد هزار خودرو از این استان خارج شدند.

بذرپاش خاطرنشان کرد: البته برای آنالیز شرایط محورهای مواصلاتی گیلان به این استان سفر کردیم و با توجه به اینکه آزادراه منجیل - رودبار در روزهای پایانی سال گذشته افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد، شاهد کاهش بار ترافیکی در این منطقه هستیم.

وی اضافه نمود: مسافرانی که در این مسیر تردد می کردند، شاهد ترافیک سنگینی بودند و حتی چند ساعت در این ترافیک می ماندند اما با افتتاح این آزادراه و اصلاحات ترافیکی که اجرا شده، باعث کاهش بار ترافیکی در این منطقه شده و این مشکل رفع شده است.

وزیر راه و شهرسازی به برنامه های گسترده در مورد بهبود شرایط روکش آسفالت در راههای اصلی و روستایی کشور در امسال اشاره و گفت: با توجه به مصوبه هیات وزیران، روکش و بهسازی آسفالت به خصوص در راههای روستایی امسال با قدرت بیشتری انجام می گردد.

بذرپاش در انتها گفت: سال گذشته حدود سه هزار کیلومتر جاده روستایی احداث و حدود 6 هزار کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای روستایی کشور انجام شد که این اندازه در امسال افزایش خواهد یافت.

منبع: همگردی

به "426 میلیون تردد جاده ای در تعطیلات نوروز انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "426 میلیون تردد جاده ای در تعطیلات نوروز انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید