کنفرانس پیشرفت های اخیر و فرایند های آینده در صنعت خودرو دی 99 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود

به گزارش مدرسه سما، دانشگاه علم و صنعت ایران دی ماه امسال میزبان برگزاری اولین کنفرانس پیشرفت های اخیر و فرایند های آینده در صنعت خودرو است.

کنفرانس پیشرفت های اخیر و فرایند های آینده در صنعت خودرو دی 99 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه مدرسه سما، دانشگاه علم و صنعت ایران اولین کنفرانس پیشرفت های اخیر و فرایند های آینده در صنعت خودرو دوم و سوم دی ماه 99 برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در این رویداد می توانند فرم ثبت نام خود را تا 30 آبان ماه در سایت /airafts.com تکمیل کنند.

هدف این کنفرانس تعمیق ارتباط دو طرفه صنعت خودرو و پژوهش های اجرا شده در نهاد های پژوهشی مانند دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان از راه هایی همچون آگاهی از تحقیقات روز ایران و جهان در رابطه با توسعه فناوری های مورد استفاده از صنعت خودرو؛ توسعه شبکه محققان، فناوران و کارآفرینان صنعت خودرو؛ آگاهی عمومی از پیشرفت های صنعت خودروی ایران و بهبود تصویر ذهنی جامعه از صنعت خودرو؛ بهبود سیاست گذاری ها در صنعت خودرو؛ اکوسیستم نوآوری و روش های نوآوری باز و بسته در صنعت خودرو؛ اقتصاد دانش بنیان در صنعت خودرو با تمرکز بر فناوری های پاک در تولید (Industry 4.0) و خودرو های پاک و ... تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کنفرانس پیشرفت های اخیر و فرایند های آینده در صنعت خودرو دی 99 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس پیشرفت های اخیر و فرایند های آینده در صنعت خودرو دی 99 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید