طرز تهیه پنکیک اورئو فوری و خوشمزه با بافت نرم و پنبه ای

به گزارش مدرسه سما، اگر در پی یک دسر خوشمزه هستید که بعد از یک روز گرم و خسته کننده بتوانید میل کنید، پنکیک اورئو پیشنهاد ما به شماست. بعلاوه از آن جایی که این دسر در زمان کوتاه و با مواد بسیار کمی حاضر می گردد، می توانید آن را برای صبحانه نیز درست کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه پنکیک اورئو را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه پنکیک اورئو فوری و خوشمزه با بافت نرم و پنبه ای

پنکیک اورئو فوری

اگر در پی یک صبحانه یا میان وعده آسان و خوشمزه هستید، این پنکیک اورئو یک گزینه عالی است. بدون احتیاج به آرد و شکر و تخم مرغ، در سریع ترین زمان ممکن آماده می گردد.

مواد لازم

موادمیزان
بیسکوییت اورئو6 عدد
شیر سردسه چهارم لیوان
بیکینگ پودریک قاشق غذاخوری
شکلات چیپسی2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پنکیک اورئو

1.

برای تهیه این پنکیک مجذوب نماینده و فوری، ابتدا با یک چاقو بیسکوییت را از وسط برش می زنیم و کرم میانی آن را جدا می کنیم.

2.

در این مرحله، بیسکوییت ها را با یک گوشت کوب به خوبی خرد می کنیم تا کاملا پودر گردد.

3.

بعد از اینکه بیسکوییت ها را خرد کردیم، شیر سرد، شکلات چیپسی و بیکینگ پودر را اضافه می کنیم و با همزن دستی کاملا مخلوط می کنیم تا تمام مواد باهم ترکیب گردد و به غلظت مواد پنکیک برسد. (چنانچه مایه به دست آمده رقیق بود کمی بیسکوییت خرد شده به آن اضافه کنید).

4.

در این مرحله، تابه را روی حرارت قرار می دهیم و اجازه می دهیم کاملا داغ گردد. سپس از مایه پنکیک آماده شده به مقدار یک قاشق غذاخوری درون تابه می ریزیم. زمانی که روی پنکیک ها حباب زد برمی گردانیم تا طرف دیگر آن سرخ گردد.

5.

بعد از اینکه پنکیک ها کاملا سرخ شد آن را با شکلات ذوب شده تزئین می کنیم و تمام. این پنکیک بافت بسیار نرم و پنبه ای دارد و در کنار چای یا قهوه می توان سرو کرد.

-

مدرسه سما مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای مدرسه سما در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای مدرسه سما، به طور مستقیم از مدرسه سما کسب عایدی می نمایند.

مدرسه سما به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به مدرسه سما مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه پنکیک اورئو فوری و خوشمزه با بافت نرم و پنبه ای" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرز تهیه پنکیک اورئو فوری و خوشمزه با بافت نرم و پنبه ای" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پنکیک اورئو فوری و خوشمزه با بافت نرم و پنبه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید