خلاقیت فانتزی شهرداری تهران: مردم اسکوتر برقی اشتراکی سوار شوند

به گزارش مدرسه سما، سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از ورود اسکوتر های اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل مرکز در آینده نزدیک اطلاع داد.

خلاقیت فانتزی شهرداری تهران: مردم اسکوتر برقی اشتراکی سوار شوند

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، یعقوب آزاده دل با بیان اینکه استفاده از اسکوتر های اشتراکی حدود 80 درصد مقرون به صرفه تر از خودرو شخصی برای کاربران تمام می گردد و در بسیاری موارد باعث صرفه جویی در زمان نیز خواهد شد، اضافه کرد: اسکوتر های اشتراکی برقی به عنوان وسیله حمل و نقلی نوین وارد چرخه حمل و نقل می گردد.

آزاده دل گفت: در حال حاضر اسکوتر های برقی در پارک لاله و اراضی عباس آباد واقع در منطقه 6 شهرداری تهران آغاز به فعالیت نموده و شهروندان می توانند برای آموزش و تجربه این مد حمل و نقلی، به بوستان های مذکور مراجعه نمایند.

به گفته سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک، این سازمان در نظر دارد طی ماه های آینده استفاده از اسکوتر را در سایر بوستان های شهر تهران نیز توسعه داده و پس از یک دوره آزمایشی، این مد حمل و نقلی پاک را هم وارد چرخه حمل و نقل درون شهری کند.

براساس این گزارش، اسکوتر های برقی به وسیله یک چیپ هوشمند که به جی پی اس نیز متصل است، قفل و باز می شوند و کاربران می توانند با یاری اپلیکیشن مخصوص، آن را در محدوده زندگی و کار خود یافته و با پرداخت آنلاین کرایه استفاده نمایند.

منبع: فرارو

به "خلاقیت فانتزی شهرداری تهران: مردم اسکوتر برقی اشتراکی سوار شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیت فانتزی شهرداری تهران: مردم اسکوتر برقی اشتراکی سوار شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید