افزایش 40 درصدی نرخ کرایه های مرکز صحت دارد؟

به گزارش مدرسه سما، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصدوسی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با لایحه معین نرخ کرایه های تاکسی، مترو و اتوبوس در سال اینده گفت: آنالیز این لایحه در کمیسیون مربوطه در دست آنالیز است و قاعدتا تا خاتمه امسال باید کرایه های امسال معین کنیم.

افزایش 40 درصدی نرخ کرایه های مرکز صحت دارد؟

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این پرسش که در لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در مورد کرایه ها، افزایش 40 درصدی در نظر گرفته شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ گفت: به هر ترتیب فرمانداری این مجوز را به ما می دهد که 47 تا 48 درصد و بر اساس نرخ تورم کرایه ها را افزایش دهیم، اما بنای ما این مسئله نیست؛ چرا که در سایر بهای خدمات که در جلسات قبلی شورای شهر به تصویب رسید ما بعضی از بهای خدمات را حداکثر 5 درصد افزایش دادیم.

رئیس شورای شهر تهران بعلاوه درباره مسائل معارضین فرآیند احداث امتداد بزرگراه یادگار امام گفت: مسائل معارضین سه مجموعه از جمله وزارت دفاع، ارتش و آموزش و پرورش وجود دارد که امیدواریم هر چه سریع تر یاری نمایند که این موارد و مسائل حل و بزرگراه به نتیجه برسد.

چمران بعلاوه در پاسخ به این پرسش که آیا انتها پل حافظ برای سال آینده جمع آوری خواهد شد یا خیر؟ گفت: این موضوع البته به این بستگی دارد که ما ابتدا زیرگذری در مسیر این پل احداث کنیم و خودرو ها در خیابان طالقانی به زیرگذر بروند و در مورد اینکه این پل در نوروز جمع آوری گردد به نظر بنده ممکن نیست؛ چرا که ابتدا باید زیرگذر احداث گردد.

منبع: فرارو

به "افزایش 40 درصدی نرخ کرایه های مرکز صحت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 40 درصدی نرخ کرایه های مرکز صحت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید