تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به هفته آینده

به گزارش مدرسه سما، قرار بود از صبح امروز متقاضیان خرید خودروهای وارداتی بتوانند وارد سامانه یکپارچه شوند. اما کاربران حالا با پیغام تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه روبرو شدند. ظاهراً هنوز بعد از ماه ها عرضه خودرو در این سامانه، مسئولین نتوانستند زیر ساخت درستی برای آن تدارک ببینند.

تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به هفته آینده
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت درباره دلیل تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی گفت: مسائل زیرساخت باعث شد تا روند ثبت نامی های تازه خودروهای وارداتی به هفته آینده موکول گردد.

قرار بود متقاضیان بتوانند از امروز دوشنبه 20 آذر ماه تا روز چهارشنبه 22 آذر ماه بتوانند در سامانه خودرو دلخواه خود را ثبت نام نمایند.

پیش تر در اطلاعیه سامانه اعلام شد: با توجه به عرضه محصول تازه، ظرفیت های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش فراوری، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، ظرفیت های قابل ارائه به وسیله خودروسازان به وسیله سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

طرح های عرضه شامل طرح عادی، طرح خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (صرفاً مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور است.) می گردد. مسئولیت اشتباه در انتخاب طرح به عهده متقاضی است. گفتنی است تخصیص خودرو برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر طبق ماده 12 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکتهای ایران خودرو (Haima 7x)، آرین پارس (Lamari EAMA)، کرمان موتور (JAC j4 ،JAC S3 ،KMC X5)، ایلیا (Dayun Y7) و سانیار موتور پارسیان (Tigard X35) مبنی بر امکان فروش فوق العاده محصولات خود با تحویل حداکثر سه ماهه است.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

موعد تحویل سایپا اطلس تغییر کرد / مقصر اصلی کیست؟

برترین اسکوتر 150 سی سی بازار چیست؟

سامانه جامع خدمات پس از فروش و چالش به جای مانده با ایران خودرو و سایپا

قیمت گازوئیل پلکانی افزایش پیدا می نماید

کشنده رنو T480 آنالیز شد / ساده اما اصیل!

منبع: بیت ران

به "تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید