کردستان همیشه مظهر وحدت بوده است

به گزارش مدرسه سما، زارعی کوشا گفت: کردستان همیشه مظهر وحدت، اتحاد و یکپارچگی بوده و هست.

کردستان همیشه مظهر وحدت بوده است

استاندار کردستان در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی استان که به مناسبت هفته وحدت در سنندج و با حضور وزیر کشور برگزار گردید ،گفت: کردستان به رغم اینکه از اوایل انقلاب همیشه مورد طمع دشمنان بوده و از تفاوت های مذهب، گویش و قومیت برای ایجاد توطئه در این استان استفاده شده ، اما کردستان همیشه مظهر وحدت، اتحاد و یکپارچگی بوده و هست.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه هر کس با هر دیدگاه در راه تفرقه و ایجاد خدشه در وحدت مردم گام بردارد، در راه آسیب رساندن به مردم قدم گذاشته گفت: هر کس هم خود را وام دار خون شهدا بداند قطعا برای قوام نظام و تقویت وحدت کوشش نموده است.

او اضافه کرد: ما وظیفه داریم تمام محرومیت های مردم کُرد و فرصت سوزی های بعضی از عناصر توطئه در این استان را جبران کنیم.

استاندار کردستان گفت: استفاده از فرصت ها و پیشرفت در عرصه های مختلف در بستر امنیت و آرامش رخ می دهد.

زا عی کوشا با اشاره به اینکه نگاه دولت به کردستان نگاه ویژه ای بوده است و کوشش بسیاری برای پیشرفت کردستان انجام شده، اضافه کرد: تصویب بیش از 2 و نیم برابری اعتبارات عمرانی و مالی و پیشرفت فیزیکی سامانه انتقال و اجرای بیش از 70 درصد تعهدات اشتغال از مهمترین این موارد بوده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج یکی از طرح های بسیار بزرگ است، یادآور شد: این طرح اکنون 92 درصد پیشرفت دارد و ظرف روزهای آینده به بهره برداری می رسد و تا به امروز 900 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مدرسه سما کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کردستان همیشه مظهر وحدت بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستان همیشه مظهر وحدت بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید