مرد انگلیسی با تانک مسافرکشی می نماید!

به گزارش مدرسه سما، مرد انگلیسی با خرید تانک کهنه ارتش می خواهد آن را تبدیل به تاکسی شهری کند.

مرد انگلیسی با تانک مسافرکشی می نماید!

به گزارش باشگاه مدرسه سما، یک مرد انگلیسی با خرید یک تانک سابق ارتش این کشور میخواهد تا آن را تبدیل به تاکسی شهری کند.

مرلین باتچلر که این تانک FV 432 را که دیگر از لحاظ فنی یک تانک نیست به قیمت 20 هزار پوند خریداری نموده می گوید در حال حاضر منتظر تاییدیه برای تبدیل این نفربرزرهی به عنوان تاکسی است. در حال حاضر او تنها مجوز حمل مسافر برای رویداد هایی مانند مراسم عروسی و تدفین را دارد.

هزینه انجام یک سفر با این تانک برای مراسم عروسی و حتی مراسم تدفین حدود 750 پوند است. او در این باره به CBS نیوز گفت: از لحاظ فنی این دیگر یک تانک نیست بلکه یک خودروی نفربر محسوب می گردد. اما تاکسی تانک بهتر برای مردم جا می افتد.

او اضافه کرد: من فقط یک تانک می خواستم. من همواره دوست داشتم روزی یک قلعه داشتم باشم و به نظر می رسد با تم دفاعی که داشتم این برترین گزینه است.

اول همسایه ها از من سوال کردن، بعد دوستان دیگر و سپس افرادی که حتی نمی شناختم. از من می پرسیدن آیا می توانم سوار آن شوم حتی برای جشن ها از من سوال می کردند.

او از این وسیله نقلیه نظامی برای سفر های هفتگی خود به سوپرمارکت و حتی بردن دخترش به پارک محلی در نورویچ، در نورفولک استفاده می کرد. بنا به گفته مرلین با تمام معایب موجود، این وسیله نقلیه نظامی می تواند 9 مسافر را در یک زمان جابجا کند.

منبع: فرارو

به "مرد انگلیسی با تانک مسافرکشی می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد انگلیسی با تانک مسافرکشی می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید