سلیمان: می خواهیم به فینال مسابقات قهرمانی دنیا برسیم، بازیکنان ایرانی عطایی را دوست دارند

به گزارش مدرسه سما، ملی پوش والیبال قطر گفت: من بهروز عطایی را از قبل می شناسم و می دانم که بازیکنان ایرانی، او را دوست دارند.

سلیمان: می خواهیم به فینال مسابقات قهرمانی دنیا برسیم، بازیکنان ایرانی عطایی را دوست دارند

به گزارش مدرسه سما، قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی دنیا سال 2022 عصر پنج شنبه در مسکو برگزار گردید و تیم ملی قطر که نخستین حضور خود در این مسابقات را تجربه خواهد نمود در گروه B با ژاپن، کوبا و برزیل بازی خواهد نمود.

شاید خوش بین ترین طرفدار والیبال قطر هم شانسی برای پیروزی و صعود تیمش از مرحله گروهی قائل نباشد ولی سلیمان سعید سعد، لیبرو حرفه ای تیم ملی قطر نظر دیگری دارد. سلیمان به خبرنگار ورزشی مدرسه سما گفت: ما همه تیم ها را شکست می دهیم. ما قصد داریم در مسابقات قهرمانی دنیا برزیل، ژاپن و کوبا را مغلوب کنیم و همه این بازی ها 3 بر صفر خواهیم برد. ما می خواهیم به فینال مسابقات برسیم.

لیبرو تیم ملی والیبال قطر ادامه داد: هیچ چیز در زندگی غیر ممکن نیست. باید قدرتمند و با قلبی بزرگ پیش بروی تا از زندگی و کوشش خود لذت ببری. همه ما انسان هستیم و قطعاً تیمی برنده خواهد شد که بهتر بازی کند. جریمه بازی بد هم شکست است. باید قوی بود و از هیچ حریفی نترسید. این روش و هدف من از زمانی است که خیلی جوان بودم. من همواره به پیروزی فکر کردم و حالا هم مثل یک ماشین کهنه همچنان در پی شکست دادن حریفان هستم.

سلیمان در خصوص تیم ملی ایران گفت: تیم ایران با ترکیبی نو و جوان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و مربی بسیار خوبی هم دارد. من او (بهروز عطایی) را از خیلی قبل می شناسم و می دانم که بازیکنان ایرانی، او را دوست دارند. من هم دوستان خوبی در بین بازیکنان ایرانی دارم و میلاد عبادی پور، دوست صمیمی من است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سلیمان: می خواهیم به فینال مسابقات قهرمانی دنیا برسیم، بازیکنان ایرانی عطایی را دوست دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمان: می خواهیم به فینال مسابقات قهرمانی دنیا برسیم، بازیکنان ایرانی عطایی را دوست دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید