سریال پیس میکر؛ هر آنچه درباره اسپین آف جوخه انتحار می دانیم

به گزارش مدرسه سما، اگر از فیلم جوخه انتحار به کارگردانی جیمز گان خوشتان آمده است، پس احتمالا باید دوست داشته باشید سریال اسپین آف آن، پیس میکر را ببینید.

سریال پیس میکر؛ هر آنچه درباره اسپین آف جوخه انتحار می دانیم

گان از سال 2020 و حتی در روزهای آخر ساخت فیلم جوخه انتحار، روی سریال پیس میکر (با بازی جان سینا، اسطوره کشتی کج) برای پخش در HBO مکس کار می کرد. فیلم جوخه انتحار نقدهای مثبتی را به همراه داشت و اگر این سریال بتواند درخشش فیلم را تکرار کند، قطعا موفقیتی عظیم برای عوامل سازنده محسوب می گردد.

کریستوفر اسمیت یا پیس میکر با بازی سینا، در فیلم به اسم یک روانی خودخواه معرفی می گردد که می خواهد از هر روش ممکن به صلح و آرامش برسد. سریال پیس میکر، شخصیت او را عمیق تر آنالیز می نماید و تعیین خواهد نمود که او چگونه به چنین قاتل بی رحمی تبدیل شده است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره سریال منتشر نشده است اما بعضی جزئیات آن، مانند طرح داستان، بازیگران، فیلم برداری و باقی موارد، هم زمان با اکران فیلم جوخه انتحار، بیان شد.

سریال چند قسمت دارد؟

سریال پیس میکر شامل هشت قسمت خواهد بود که همه آن ها به وسیله جیمز گان نوشته شده اند. عناوین قسمت ها هنوز تعیین نیست. گان علاوه بر نویسندگی، کارگردانی قسمت های 1، 2، 3، 6 و 8 را هم بر عهده دارد.

آیا تریلری برای سریال منتشر می گردد؟

هنوز تریلری برای سریال پخش نشده است اما احتمالا مدتی پس از سرانجام اکران جوخه انتحار، شاهد تریلر سریال باشیم. در حال حاضر، همه توجهات بر روی اکران فیلم متمرکز است. بنابراین برای تماشا تیزرها یا تریلرها باید تا مدتی قبل از پخش سریال منتظر بمانیم. هواداران مشتاق، می توانند پیگیر فضای مجازی باشند تا به محض انتشار تریلر، از آن با خبر شوند.

تاریخ انتشار سریال، چه زمانی است؟

هنوز تاریخ دقیق انتشار اعلام نشده است اما به هر حال، می دانیم که پیس میکر قرار است در ژانویه 2022 در HBO مکس در دسترس باشد. بعید به نظر می رسد که این برنامه تغییر کند، چرا که فیلم برداری به سرانجام رسیده است. احتمالا با نزدیک شدن به سرانجام سال 2021، تاریخ دقیقی از زمان انتشار اعلام گردد. امید است که عوامل سازنده پس از سرانجام اکران جوخه انتحار، در این زمینه ها اظهار نظر نمایند.

بازیگران سریال چه کسانی هستند؟

جان سینا اولین بازیگری بود که حضور او در این سریال اعلام شد (به هر حال، این مجموعه درباره کاراکتر اوست). علاوه بر سینا، تعدادی از بازیگران فیلم جوخه انتحار هم در این سریال حضور خواهند داشت.

بازیگران اصلی مجموعه شامل سینا، استیو اگی، جنیفر هالند، فردی استروما، دنیل بروکس، روبرت پاتریک و چوکودی ایوجی هستند.

بعلاوه لوکلین مونرو، آنی چانگ، کریستوفر هایردال، الیزابت لودلو، رضوان منجی، نات لی، آلیسون آرایا و لنی جیکوبسون هم به اسم بازیگران مکمل این مجموعه ظاهر می شوند. کریس کنراد یکی از بازیگران اصلی بود اما فردی استروما پس از جدایی کنراد از سریال، جایگزین او شد.

کاراکترهای تأیید شده سریال پیس میکر چه کسانی هستند؟

بازیگران پیس میکر ترکیبی از افراد شرور و سرکش هستند که آن ها را در جهانی پیشرفته DC کمتر دیده ایم. باید منتظر ماند و دید که آیا همه آن ها مانند کاراکتر پیس میکر، شخصیتی دارک و منفی دارند یا بر خلاف او عمل می نمایند.

استیو ایگی مانند فیلم جوخه انتحار دوباره نقش جان اکونوموس را در سریال بازی خواهد نمود. اکونوموس سرپرست زندان بل ریو و یکی از دستیاران آماندا والر (ویولا دیویس) است. ایگی بعلاوه در طول فیلمبرداری فیلم جوخه انتحار، به اسم بدنه شخصیت کینگ شارک کار کرد، اگرچه سیلوستر استالونه صداپیشه این کاراکتر بود.

جنیفر هالند هم نقش خود را به اسم امیلیا هارکورت تکرار می نماید. هارکورت، یک مأمور NSE و دستیار والر است.

دنیل بروکس نقش لئوتا آدبایو را بازی خواهد نمود. بروکس بیشتر به خاطر بازی در نقش تاشا جفرسون در فیلم نارنجی مد نو است، محصول نتفلیکس شناخته می گردد و برای این نقش، چندین جایزه دریافت کرد. اطلاعات زیادی درباره شخصیت او در سریال وجود ندارد اما گان گفت که رابطه او با پیس میکر کمی خصمانه است. بنابراین شاید شاهد درگیری بین این دو نفر باشیم.

رابرت پاتریک در نقش اوگی اسمیت، پدر پیس میکر ظاهر می گردد. احتمالا او یکی از دلایل و عوامل شخصیت ناهنجار پیس میکر است.

فردی استروما در نقش آدریان چیس ظاهر می گردد. این شخصیت برای هواداران DC کمی آشنا است، اگرچه ممکن است این سریال وجهه متفاوتی از او را به نمایش بگذارد. او یک مأمور و مبارز جنایی است که قدرت بهبود سریع جراحات خود را دارد. قبلا نسخه بسیار متفاوتی از این شخصیت را با بازی جاش سگارا، در سریال کماندار دیده بودیم.

چوکودی ایوجی به اسم یکی از بازیگران اصلی، نقش کلمسون مرن را بازی می نماید. مرن شخصیت نوی است که برای این سریال آفریده شده و قرار است در آن ظاهر گردد.

لوکلین مونرو و آنی چانگ هم به ترتیب در نقش های لری فیتزگیبون و کارمطلع سوفی سانگ حضور خواهند داشت. این دو کاراکتر به اسم شریک و دوست یک دیگر توصیف شده اند. گفته می گردد که فیتزگیبون شخصیتی مهربان و خوش قلب دارد اما سانگ، یک پلیس سخت گیر و بدخلق است. بر اساس گزارش ها، برادران وارنر برای نقش سانگ، نیم نگاهی به مگی کیو داشت اما در نهایت، چانگ برای بازی در این نقش انتخاب شد.

یکی از نکات جالب در کارنامه کاری جیمز گان این است که در تمام پروژه های خود، شخصیتی به نام فیتزگیبون دارد تا از این طریق به دوست صمیمی خود ادای احترام کند. در فیلم جوخه انتحار، نقش دکتر فیتزگیبون به وسیله جان اوستراندر بازی می گردد که خالق اصلی کمیک های جوخه انتحار است. در حال حاضر تعیین نیست که آیا شخصیت فیتزگیبون با بازی مونرو ارتباطی با همین شخصیت با بازی اوستراندر دارد یا خیر.

کریستوفر هایدرال در نقش کاپیتان لاک، الیزابت لادلو در نقش کیا، رضوان منجی در نقش جمیل و آلیسون آرایا و لنی جاکوبسون در نقش زوج امبر و ایوان از دیگر شخصیت های این سریال هستند. بعلاوه نات لی نقش خود را در قالب جودومستر تکرار خواهد نمود. این شخصیت قبل از اینکه حق مالکیت کمیک های چارلتون به وسیله DCخریداری گردد، بخشی از آن کمیک ها بود.

آخرین و قطعا مهم ترین کاراکتر این سریال، خود پیس میکر است. جان سینا نقش اصلی را بازی می نماید و جیمز گان از این شخصیت به اسم سنگین ترین وزنه فیلم یاد می نماید.

آیا فیلم برداری سریال تمام شده است؟

فیلم برداری این سریال در 15 ژانویه 2021 در ونکوور کانادا شروع شد. همان طور که در بالا ذکر شد، گان ببشتر قسمت های سریال و در واقع 5 قسمت از 8 قسمت را کارگردانی نموده است.

قسمت 7 به وسیله برد اندرسون کارگردانی شد و جودی هیل و رزماری رودریگز هم هر کدام کارگردانی دو قسمت به جای مانده را بر عهده داشتند.

فیلم برداری این سریال پس از 131 روز، در 11 ژوئیه به سرانجام رسید. گان طی مصاحبه ای، شرحاتی درباره فرآیند ویرایش مجموعه ارائه داد.

در سرانجام ماه جولای، گان اعلام کرد که فرایند ویرایش فیلم کمی طول می کشد. او گفت: سه قسمت اول، تقریبا ویرایش شده اند و قسمت های چهار و پنج هم در حال ویرایش هستند اما فرایند آن ها کمی نمایدتر است، زیرا فرآیند آن، به وسیله افراد دیگری پیش می رود. همین دیشب، اولین نسخه ویرایش شده قسمت ششم را دیدم که خودم کارگردانی نموده ام و واقعا از آن راضی هستم. بعلاوه بیشتر بخش های قسمت های هفت و هشت هم ویرایش شده است.

او بعلاوه در همین مصاحبه اسم کرد که مدت زمان همه قسمت ها تقریبا 40 دقیقه است.

آیا سریال یک پیش عایدی بر فیلم جوخه انتحار است؟

اگر هنوز فیلم جوخه انتحار را ندیده اید، بهتر است این قسمت را نخوانید، چون قسمتی از داستان فیلم لو می رود. صحنه پس از تیتراژ فیلم نشان می دهد که سریال پیس میکر یک دنباله خواهد بود، نه یک پیش عایدی. در این صحنه، جان اکونوموس و امیلیا هارکورت را در کنار تخت پیس میکر می بینیم که به او می گویند برای نجات جهان به وی احتیاج دارند. با این حال، گان گفته است که سریال به ریشه های شخصیت پیس میکر می پردازد و پدر او، نقشی کلیدی در مجموعه دارد. بنابراین دنباله بودن سریال به این معنی نیست که مخاطبان از داستان زندگی گذشته این کاراکتر مطلع نشوند.

طرح داستانی سریال چیست؟

جزئیات طرح پنهان مانده است اما می دانیم که این مجموعه، فرایند تبدیل شدن پیس میکر به شخصیت کنونی اش را روایت می نماید. در کمیک های چارلتون، کریستوفر اسمیت در ابتدا به اسم یک دیپلمات صلح طلب و یک شخص شورشی مخفی معرفی شده بود. او بعدا فهمید که صلح جویی خشونت آمیز او ناشی از یک بیماری روانی است که آن را از پدر نازی خود به ارث برده است. معلوم نیست که تا چه حد از این خط داستانی کمیک بوکی، در سریال استفاده گردد.

گان به امپایر گفت که این سریال بیشتر درباره تداخل شخصیتی این کاراکتر بی رحم و سخت گیر است.

او شرح داد: پیس میکر مجموعه کاملی از ایدئال ها را دارد که به نظر من واقعا جالب است. او بدون در نظر گرفتن این که چه تعدادی از افراد را باید بکشد، خواستار صلح است. شاید به نظر مزخرف برسد اما پشت پرده آن، منطقی وجود دارد. در بازی جان می بینیم که او احساس خوبی نسبت به اعمالش ندارد و من فکر می کردم برای پرداختن بیشتر به این موضوع، به یک سریال احتیاج است.

این کارگردان به کولایدر گفت که این سریال یک خط داستانی عظیم دارد که در آن، همه شخصیت های اصلی جلب توجه می نمایند.

او گفت: هر شخصیت داستان خودش را دارد. شش شخصیت اصلی سریال، دنیل بروکس، هارکورت، سرکش، کلمسون مرن، چوکودی ایوجی و استیو ایگی هستند و هر کدام از آن ها روایت مخصوصی دارند که برای بینندگان جالب خواهد بود.

با در نظر گرفتن همه آنچه گفته شده، به نظر می رسد سریال پیس میکر به درستی این کاراکتر و صندلی او در جهان را به ما نشان دهد. احتمالا شاهد مجموعه ای دارک کمدی، مجذوب کننده و پر از خشونت خواهیم بود و مطمئنا هواداران دوست ندارند که از تماشای آن عقب بمانند.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ

به "سریال پیس میکر؛ هر آنچه درباره اسپین آف جوخه انتحار می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال پیس میکر؛ هر آنچه درباره اسپین آف جوخه انتحار می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید