سریال و پخش خانگی

راه های ست کردن کیف دستی با لباس

ما طبق قرارداد های اجتماعی یا هر چیز دیگری این موضوع را پذیرفته ایم که چیزی را به عنوان کیف همواره و همه جا با خود ببریم؛ پس بهتر است انواع کیف ها را بشناسیم تا بهتر آن ها را با لباس هایمان ست کنیم.

4 شهریور 1401

نکته هایی جالب در خصوص سریال یاغی که نمی دانستید

محمد کارت بعد از اولین فیلم بلند خود شنای پروانه که با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد، به نمایش خانگی رفت و اولین سریالش را با نام یاغی و با فضایی مشابه فیلمش جلوی دوربین برد.

22 مرداد 1401

رامبد جوان و جواد رضویان به آنتن تلویزیون برمی گردند

قرار است از شب عید فطر رامبد جوان با برنامه خندوانه و سیدجواد رضویان بعد از مدت ها دوری از بازیگری و کارگردانی، با اجرا به تلویزیون برگردد.

28 خرداد 1401

بازی های انیمه ای برتر: Berserk and The Band of Hawk

انیمه برزرک (Berserk) را بسیاری از افراد می شناسند. این انیمه یکی از شاهکارهای دنیای سریال بوده و یکی از غنی ترین داستان ها را دارد. داستان این انیمه در مورد یک گروه یاغی است که برای گسترده تر شدن تلاش می کنند. در میانه راه مبارزات بسیاری انجام داده و حتی تبدیل...

31 اردیبهشت 1401

پخش دو سریال تازه از تلویزیون

دو مجموعه باغ وحش و پزشک دربار از فردا، 29 آبان ماه از شبکه دیدن پخش می شوند.

6 دی 1400

سریال پیس میکر؛ هر آنچه درباره اسپین آف جوخه انتحار می دانیم

اگر از فیلم جوخه انتحار به کارگردانی جیمز گان خوشتان آمده است، پس احتمالا باید دوست داشته باشید سریال اسپین آف آن، پیس میکر را ببینید.

24 مرداد 1400

خبرنگاران بازخوانی طرح های غرب در ستیز با مهدویت

تهران - خبرنگاران - نویسنده کتاب مهدویت از نگاهی دیگر گفت: در این کتاب به بازخوانی و واکاوی طرح های غرب در ستیز با ظهور منجی آخرالزمان پرداخته ام.

9 اردیبهشت 1400

امیرمشهدی عباس: بودجه کانون به ساخت یک یا دو فیلم در سال می رسد

تهران (پانا) - کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان نزدیک به پنجاه سال است که در حوزه فیلم سازی برای بچه ها و نوجوانان فعالیت می کند و در این مدت زمان بیش از 500 اثر تولیدشده در بخش پویانمایی و سینمایی و مستند و کوتاه ثبت کرده است. امیر مشهدی عباس، نویسنده و...

29 اسفند 1399

شان کانری محبوب ترین جیمز باند تاریخ سینما درگذشت

سر شان کانری بازیگر مشهور انگلیسی که البته در حقیقت متولد اسکاتلند بود به گفته خانواده اش در سن 90 سالگی از دنیا رفت. این بازیگر اسکاتلندی را بیشتر برای بازی در نقش جیمز باند می شناختند. در حقیقت او اولین بازیگری بود که در اولین سری مهم فیلم های جیمز باند،...

7 آذر 1399

داستان زندگی هیلاری کلینتون سوژه سریال شد

شبکه هولو (Hulu) از سرگذشت هیلاری رادام کلینتون در شرایطی که با بیل کلینتون رئیس جمهوری اسبق آمریکا ازدواج نکرده بود، یک مجموعه تلویزیونی می سازد.

26 شهریور 1399

خبرنگاران افتتاح تونل توسط آشا محرابی و حمید منوچهری در رادیو نمایش

تهران- خبرنگاران- تا انتها هفته جاری مجموعه رادیویی تونل به نویسندگی آشا محرابی و کارگردانی حمید منوچهری از رادیو نمایش پخش می گردد.

28 فروردین 1399