داستان زندگی هیلاری کلینتون سوژه سریال شد

به گزارش مدرسه سما، شبکه هولو (Hulu) از سرگذشت هیلاری رادام کلینتون در شرایطی که با بیل کلینتون رئیس جمهوری اسبق آمریکا ازدواج نکرده بود، یک مجموعه تلویزیونی می سازد.

داستان زندگی هیلاری کلینتون سوژه سریال شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، کرتیس سیتنفلد (Curtis Sittenfeld) نویسنده 44 ساله آمریکایی ماه مه سال جاری (اردیبهشت-خرداد 99) رمانی را با عنوان رادام (Rodham) منتشر کرد که سرگذشت هیلاری رادام کلینتون را در دنیایی روایت می نماید که با بیل کلینتون رئیس جمهوری اسبق آمریکا ازدواج نکرده است.

شبکه آمریکایی هولو حق خرید این رمان پرفروش را به دست آورده و قرار است براساس داستان آن یک مجموعه تلویزیونی بسازد.

سارا تریم خالق سریال های معروفی، چون رابطه (Affair) و خانه پوشالی (House of Cards) نویسندگی این پروژه و وارن لیتل فیلد تهیه کننده اجرایی سریال سرگذشت ندیمه، تهیه کنندگی آن را برعهده خواهد داشت.

این سریال داستان زن جوان جاه طلبی را روایت می نماید که در اواخر قرن بیستم میلادی به پرورش ذهن خارق العاده خود می پردازد و در این راه از کمال گرایی به بدبینی رسیده و دوباره به نقطه اول برمی شود.

در صورت اجرایی شدن این پروژه تلویزیونی، این دومین پروژه هولو است که با تمرکز بر داستان زندگی هیلاری کلینتون روی آنتن می رود. این شبکه ماه مارس (اسفند 98-فروردین 99) سریال چهار قسمتی هیلاری را پخش کرد. سریالی که علاوه بر ماجرا های کارزار انتخاباتی کلینتون در انتخابات سال 2016، رویداد هایی از گذشته وی که در زندگی امروزش تاثیرگذار بودند را نیز جلوی دوربین برد.

هیلاری رادام کلینتون سیاستمدار آمریکایی و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بود که رقابت را به دونالد ترامپ جمهوری خواه واگذار کرد. کلینتون در کارنامه سیاسی خود تصدی پست هایی، چون وزارت امور خارجه آمریکا (در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما) را دارد.

این سیاستمدار دمکرات که در سال 1975 با بیل کلینتون ازدواج کرد، نخستین بانوی اولی است که برای ارائه توضیحات به دادگاه احضار شد. وی در سال 1996 در برابر هیئت منصفه فدرال در مورد مجادله وایت واتر شهادت داد، گرچه حین ریاست جمهوری همسرش در این خصوص یا دیگر تحقیقات هرگز اتهامی متوجه او نشد. زندگی زناشویی وی با کلینتون رئیس جمهور وقت آمریکا در پی رسوایی اخلاقی وی در سال 1998 سوژه توجه گسترده عمومی شده و نقش کلی او به عنوان بانوی اول با واکنشی قطبی از سوی جامعه آمریکا روبرو شد.

منبع: فرارو

به "داستان زندگی هیلاری کلینتون سوژه سریال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان زندگی هیلاری کلینتون سوژه سریال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید