خبرنگاران یک هزار و 610 تن مرغ در لرستان توزیع شده است

به گزارش مدرسه سما، خرم آباد - خبرنگاران - رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: طی 5 روز گذشته یک هزار و 610 تن مرغ در کشتارگاه های سطح استان کشتار و در بازار توزیع شده است.

خبرنگاران یک هزار و 610 تن مرغ در لرستان توزیع شده است

به گزارش مدرسه سما اسفندیار حسنی مقدم عصر آدینه در جمع مدرسه سما گفت: این مقدار مرغ توزیع شده حداقل سه برابر متوسط مصرف استان است که در طول تاریخ استان بی سابقه بود.

وی افزود: براساس آمار موجود از 25 اسفند تا شب گذشته به ترتیب 259 تن، 282، 390، 308 و 371 تن مرغ در استان کشتار شده است.

حسنی مقدم بیان نمود: همچنین به منظور رفاه حال شهفرایندان هم استانی برای اولین بار در شب عید و ایام تعطیلات نوروزی فرایند کشتار مرغ و توزیع آن در سطح استان ادامه خواهد یافت و همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان نظارت های لازم بر کشتار مرغ و عرضه آن به بازار مصرف را خواهند داشت.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهفرایندان مقدار 230 تن مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام به استان لرستان اختصاص یافته که طی چند روز اخیر مقدار 180 تن از این مقدار توسط مباشرین سازمان صنعت، معدن و تجارت بین شهفرایندان توزیع شده است. وی توضیح داد: 80 تن به جامانده به تدریج در ایام تعطیلات نوروزی بین شهفرایندان توزیع خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام کرد: علاوه بر این 50 تن گوشت مرغ منجمد به صورت فوق العاده به استان لرستان اختصاص یافته و در ایام تعطیلات نوروزی جهت تنظیم بازار مصرف در اختیار شهفرایندان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران یک هزار و 610 تن مرغ در لرستان توزیع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار و 610 تن مرغ در لرستان توزیع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید