تصاویر واقعی گوشی پوکو 5G M4 فاش شد

به گزارش مدرسه سما، شرکت پوکو همچون سایر شرکت های فناوری خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد. به همین دلیل این شرکت میخواهد از گوشی هوشمند جدیدش با نام پوکو 5G M4 در تاریخ 29 آوریل (9 اردیبهشت) در هند رونمایی کند. این شرکت دیروز تیرز تبلیغاتی این گوشی هوشمند را منتشر کرد که طراحی قاب پشتی آن را نشان می دهد. علاوه بر آن، بعضی از افشاگران تصاویر واقعی این گوشی را در سه رنگ مشکی، آبی و زرد منتشر کردند که اطلاعات خوبی در خصوص طراحی آن به ما می دهد. در ادامه به آنالیز این تصاویر می پردازیم.

تصاویر واقعی گوشی پوکو 5G M4 فاش شد

پوکو یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت شیائومی است که توانسته با فراوری گوشی های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه این فرایند، این شرکت به زودی از گوشی هوشمند پوکو 5G M4 رونمایی می نماید. شرکت پوکو به تازگی بعضی تصاویر مربوط به این گوشی را در فضای مجازی منتشر نموده که قاب پشتی آن را به ما نشان می دهد. در قاب پشتی پوکو 5G M4 یک ماژول دوربین بزرگ دیده می گردد که درون آن دو سنسور دوربین و یک فلش LED تعبیه شده است. بعلاوه لوگوی پوکو با فونتی بزرگ درون این ماژول دوربین به چشم می خورد.

علاوه بر این رندرهای رسمی، بعضی تصاویر واقعی از این گوشی هوشمند تازه در فضای مجازی دست به دست می گردد که گزینه های رنگ آن را تأیید می نماید. همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره شد، پوکو 5G M4 احتمالاً با گزینه های رنگی مشکی، آبی و زرد در اختیار کاربران قرار می گیرد. در خصوص مشخصات فنی این گوشی گفته می گردد که پوکو 5G M4 در واقع نسخه ری برند شده ردمی نوت 5G 11E است که چند ماه پیش در چین به کاربران و علاقمندان ردمی معرفی گردید. به نظر می رسد که این گوشی از یک نمایشگر 6.58 اینچی LCD با رزولوشن Full HD+، رفرش ریت 90 هرتزی و یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد.

گفته می گردد که پردازنده 8 هسته ای Dimensity 700 مدیاتک که با فرآیند ساخت 7 نانومتری فراوری شده، به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند انجام وظیفه می نماید و احتمالاً 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 آن را همراهی می نمایند. در خصوص این پردازنده باید گفت که از دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2/2 گیگاهرتز (کمی سریع تر از پردازنده بزرگ 720) و شش هسته Cortex-A55 با سرعت 2 گیگاهرتز تشکیل شده است. این تراشه می تواند به حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR4x و فضای ذخیره سازی دو لاین UFS 2.2 با حداکثر سرعت انتقال 1 گیگابایت بر ثانیه متصل گردد. ناگفته نماند پردازنده گرافیکی Dimensity 700 از نوع ARM Mali-G57 MC2 است که از G57 MC3 موجود در داخل Dimensity 720 کمتر است؛ اما باز هم می تواند از این نوع صفحه نمایش ها پشتیبانی کند.

منبع تغدیه احتمالی پوکو 5G M4 یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر است که با شارژر 18 واتی انرژی مجدد خود را به دست می آورد. سیستم دوربین دوگانه این گوشی ظاهراً مجهز به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی است. بعلاوه در حفره نمایشگر این گوشی یک سنسور 5 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. از آن جایی که پنل این گوشی از جنس LCD است، بنابراین سنسور اثر انگشت با دکمه پاور ادغام خواهد شد.

در خاتمه بد نیست اشاره کنیم نسل قبلی این گوشی یعنی پوکو M3 اواخر پاییز سال 1399 به کاربران معرفی گردید. از جمله مشخصات آن می توان به باتری 6000 میلی آمپرساعتی، تراشه اسنپدراگون 662 و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره نمود.

منبع: mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر واقعی گوشی پوکو 5G M4 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی گوشی پوکو 5G M4 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید