انصراف 7 کاندیدا از انتخابات هیات فوتبال تهران قطعی نیست!

به گزارش مدرسه سما، علیرضا یزدانی یکی از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان تهران درباره انصراف هفت کاندیدا از حضور در این انتخابات به دلیل اعتراض به غیر قانونی بودن آن، گفت: دو سال است که درگیر انتخابات هستیم. سال اول ثبت نام در اسفند انجام شد ولی به دلیل یکسری مسائل و عدم تطبیق با اساسنامه جاری انتخابات انجام نشد.

انصراف 7 کاندیدا از انتخابات هیات فوتبال تهران قطعی نیست!

وی که با برنامه تهران ورزشی مصاحبه می کرد، اضافه نمود: قرار شد با نامه ارکان نظارتی اصلاحاتی در اساسنامه صورت بگیرد. طبق یک بند اصلاحی، باید 90 روز فاصله از ثبت نام تا انتخابات باشد. به یکباره به وسیله فضای مجازی اعلام کردند انتخابات روز دوشنبه برگزار می گردد. اشکالات زیادی در برگزاری انتخابات وجود دارد.

کاندیدای انتخابات هیات فوتبال استان تهران توضیح داد: به آن مسائل مجدداً رسیدگی کردیم. تا امروز غروب قرار بود رسیدگی انجام گردد. ما نگفتیم قطعی از انتخابات انصراف می دهیم. گفتیم اگر شرایط این طور باشد، امکان دارد در مجمع که تشریفاتش قانونی نبوده، برخی از افراد انصراف بدهند. هنوز قطعی نیست. ما اعتراض داریم. اگر فردا مجمع برگزار گردد، به وسیله ارکان قضایی پیگیری می کنیم.

یزدانی ادامه داد: باید ثبت نام از کاندیداها ابطال گردد و ثبت نام جدید صورت بگیرد. مخالف برگزاری انتخابات نیستیم. می خواهیم انتخابات دیرتر برگزار گردد که این کار را نکردند. اساسنامه برای انتخابات تهران طبق اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال نیست.

وی با بیان اینکه اعضای مجمع از 10-15 روز پیش در جریان برگزاری مجمع بوده اند، گفت: ما به تازگی متوجه این اتفاق شدیم. البته بازهم می گویم عدم شرکت ما در انتخابات هیات فوتبال تهران غروب امروز معین می گردد. هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انصراف 7 کاندیدا از انتخابات هیات فوتبال تهران قطعی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف 7 کاندیدا از انتخابات هیات فوتبال تهران قطعی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید