چمنیان: 5 ساعت پرسپولیس را تحلیل کردیم، لیست جابجایی را به زودی به باشگاه می دهیم

به گزارش مدرسه سما، مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: حدود 5 ساعت با کادرفنی تیم پرسپولیس را تحلیل و بررسی کردیم و امیدواریم در این مسابقه پیروز شویم.

چمنیان: 5 ساعت پرسپولیس را تحلیل کردیم، لیست جابجایی را به زودی به باشگاه می دهیم

عباس چمنیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی مدرسه سما درباره ملاقات فردا (پنجشنبه) تیم فوتبال تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه فاصله بین بازی ما با آلومینیوم و پرسپولیس زیاد نبود، تنها روزی که می توانستیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم، سه شنبه بود که این کار را هم به خوبی انجام دادیم. امروز نیز یک تمرین سبک خواهیم داشت و سپس برای بازی با پرسپولیس آماده می شویم.

وی ادامه داد: تقریباً 5 ساعت با کادرفنی برای تحلیل پرسپولیس جلسه داشتیم؛ اگر چه پرسپولیس در لیگ و آسیا بازی نموده و تیم ناشناخته ای نیست. یکی از امتیازات پرسپولیس این است که عمده بازیکنان این تیم در پنج سال اخیر کنار هم بودند و فقط دو مربی در این سال ها در پرسپولیس تغییر نموده است. پرسپولیس تیم منسجم و منضبطی است و قطعا بازی کردن مقابل این تیم راحت نیست. برای این بازی دو، سه ایده مطرح شده که امیدواریم آنها را در زمین پیاده کنیم. کنترل خط حمله پرسپولیس اولویت ماست؛ جایی که نقطه قوت این تیم است و سرعت انتقال توپ زیادی دارند. بعد از آن هم به دنبال استفاده از نقاط ضعف این تیم هستیم. از دست رفتن امتیازات خانگی در ملاقاتهای قبلی سخت بود و سعی می کنیم در بازی با پرسپولیس آن را جبران کنیم.

مربی تراکتور در خصوص آخرین شرایط اشکان دژاگه گفت: این بازیکن امروز (چهارشنبه) از تهران به تبریز می آید و بعد از آن تست خواهد داد تا ببینیم به بازی با پرسپولیس می رسد یا خیر. دژاگه در اردوی تیم قبل از بازی با آلومینیوم مصدوم شد و به همین دلیل هم در تهران ماند تا در کلینیک مجهز فرایند درمان خود را طی کند.

چمنیان در خصوص ناکامی تراکتور در ملاقاتهای خانگی در هفته های اخیر توضیح داد: کادرفنی این موضوع را خیلی آنالیز نموده است. مشکل اصلی تیم ما به بازی با استقلال و آلومینیوم برمی گردد که مقداری غافلگیر شدیم و از فرصت های مان استفاده نکردیم. در حالی که در ملاقات با گل گهر بیشترین استفاده را از فرصت ها داشیم . آمار می گوید که موقعیت های گلزنی ما در بازی با آلومینیوم حتی از مسابقه با گل گهر و ذوب آهن هم بیشتر بود، اما از آنها استفاده نکردیم و کارمان سخت شد. کوشش کردیم این ضعف را در تمرینات رفع کنیم و امیدواریم در ملاقات با پرسپولیس فرصت های مان تبدیل به گل گردد.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون اختلاف محمد قنبری با مسعود شجاعی و او مطرح می گردد، گفت: من هم شنیده ام که می گویند محمد قنبری با شجاعی به خاطر من اختلاف دارد، اما اصلاً صحت ندارد. قنبری پسر خیلی خوبی است و در بازی با آلومینیوم هم روی نیمکت ما بود. من و شجاعی هم هیچ مسئله ای با او نداریم. شجاعی بازیکن و مربی عظیمی است و رابطه درون تیمی ما فوق العاده خوب است. بعد از شکست، کسانی منتظر این فرصت ها هستند تا کینه های شخصی خود را با شایعات وارد تیم نمایند. کسانی که دستشان از تراکتور کوتاه مانده و یا دوست داشتند در این تیم باشند و الان نیستند این شایعات را مطرح می نمایند.

چمنیان در خصوص جابجایی نیم فصل این تیم و اخباری که پیرامون جدایی بعضی از بازیکنان مطرح می گردد، به مدرسه سما گفت: مطمئنا تمام بازیکنان عظیم حداقل تا سرانجام فصل کنار ما خواهند بود و شاید هم قراردادشان را تمدید نمایند. هیچ نگرانی بابت جدایی بازیکنان عظیم نداریم ولی طبیعی است که همه تیم ها برای نیم فصل دوم تیم شان را تقویت می نمایند. شاید بازیکنانی که به برنامه تاکتیکی تیم نمی خورند از جمع تراکتور جدا شوند که این هم طبیعی است.

مربی تراکتور یادآور شد: قطعاً سعی می کنیم در نیم فصل وارد بازار جابجایی شویم و کوشش می کنیم بازیکنان عظیم و با کیفیتی جذب کنیم، چون لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. باشگاه تراکتور خیلی دنبال سر و صدا نیست و اخلاق را هم رعایت می کنیم. بازیکنانی هم مدنظر هستند و اسامی آنها آماده شده و منتظریم لیست مان را نهایی نموده و در اختیار باشگاه قرار دهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی مدرسه سما بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چمنیان: 5 ساعت پرسپولیس را تحلیل کردیم، لیست جابجایی را به زودی به باشگاه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: 5 ساعت پرسپولیس را تحلیل کردیم، لیست جابجایی را به زودی به باشگاه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید