وزنه برداری جوانان دنیا، تکمیل روز خوب و تاریخی وزنه برداری بانوان ایران با 3 مدال جمالی

به گزارش مدرسه سما، یکتا جمالی بعد از برنز تاریخی اش در حرکت یک ضرب، در حرکت دوضرب و مجموع نیز صاحب دو مدال برنز دیگر شد تا روز خوب وزنه برداری بانوان ایران را کامل کند.

وزنه برداری جوانان دنیا، تکمیل روز خوب و تاریخی وزنه برداری بانوان ایران با 3 مدال جمالی

به گزارش مدرسه سما، یکتا جمالی بعد از آنکه با رکورد 92 کیلوگرم مدال برنز حرکت یک ضرب را از آن خود کرد، کارش در دوضرب را با وزنه 105 کیلوگرمی شروع کرد که این وزنه را با پیروزیت بالای سر برد.

او در حرکت دوم در حالی که ابتدا وزنه 110 کیلوگرمی را انتخاب نموده بود، با توجه به رقابتی که با وزنه برداران آمریکا و لهستان در دوضرب داشت، یک کیلوگرم وزنه درخواستی اش را بالا برد و پیروز شد وزنه 111 کیلوگرمی را نیز بالای سر ببرد.

جمالی در حرکت سوم هم با پیروزیت وزنه 116 کیلوگرمی را مهار کرد تا با مجموع 208 کیلوگرم کار خود را در رقابت های دسته 87 کیلوگرم تمام کند. یکتا جمالی در حرکت دوضرب و مجموع نیز صاحب مدال برنز شد.

در این رقابت جابووارا از ازبکستان با رکورد 244 کیلوگرم صاحب مدال طلای یک ضرب، دوضرب و مجموع شد، الیزابت آوِنز از آمریکا نیز با رکورد 211 مدال های نقره یک ضرب، دوضرب و مجموع این دسته را به خود اختصاص داد و نماینده کشورمان نیز سه مدال برنز را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزنه برداری جوانان دنیا، تکمیل روز خوب و تاریخی وزنه برداری بانوان ایران با 3 مدال جمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری جوانان دنیا، تکمیل روز خوب و تاریخی وزنه برداری بانوان ایران با 3 مدال جمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید