محدودیت یا ممنوعیت هواپیمایی ها در همراه داشتن سشوار و اتوی مو

به گزارش مدرسه سما، پرواز به سوی مقصد مورد نظرتان برای سپری کردن تعطیلات و خوش گذرانی علت موجهی نیست که همواره و تا انتهای سفر موهای خود را دم اسبی ببندید. سشوار و اتوی صاف کننده یا فرکننده مو (بابیلیس) ابزاری لازم و ضروری تا انتهای سفر خواهند بود زیرا همواره باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشید.

محدودیت یا ممنوعیت هواپیمایی ها در همراه داشتن سشوار و اتوی مو

منتها مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که تغییرات مداوم قوانین عمده ترین آنهاست. زیرا این قوانین هستند که به شما می گویند وقتی در سفر هستید می توانید چه چیزهایی در کیف، ساک یا چمدانتان بگذارید. اما آیا اینها بدین معنی است که شما باید تمام ابزار مراقبت و آراستن موی خود را در خانه بگذارید و به مسافرت بروید؟

سازمان امنیت سفر

سازمان امنیت سفر (TSA) لیستی از اقلام ممنوعه را که مسافران نباید در ساک و چمدان خود بگذارند منتشر نموده است. بسیاری از وسایل باید از نظر سلاح و جنگ افزار بودن آنالیز شوند که سشوار و اتوی صاف کننده و فرکننده مو هم جزو آنهاست.

از خطوط هواپیمایی بپرسید

ممکن است خطوط هوایی که شما انتخاب می کنید اقلام دیگری نیز به لیست اقلام ممنوعه خود اضافه نموده باشد. به همین دلیل، توصیه می گردد با خطوط هواپیمایی تماس بگیرید و قبل از بستن چمدان و چیدین لوازم خود در آن از لیست اقلام ممنوعه آگاه شوید. اگر کیف یا ساکی دارید که مدت هاست از آن استفاده ننموده اید، حتماً تمام قسمت ها و جیب های آن را بگردید تا از سفر قبلی تان اقلام ممنوعه در آن جا نمانده باشد.

اطلاع از اقلام ممنوعه به وسیله ایمیل

اگر زود به زود با هواپیما سفر می کنید، ممکن است بخواهید سازمان امنیت هوایی به شما اطلاع رسانی های لازم را به وسیله ایمیل ارائه دهد. با ثبت ایمیل خود در وب سایت سامان امنیت هوایی و هواپیمایی کشور می توانید همواره از تمامی تغییرات از جمله اقلام ممنوعه در پرواز باخبر باشید.

منبع: فوت و فن

به "محدودیت یا ممنوعیت هواپیمایی ها در همراه داشتن سشوار و اتوی مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت یا ممنوعیت هواپیمایی ها در همراه داشتن سشوار و اتوی مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید