عکس لو رفته از پالتو گران و حسرت بر انگیز حسن یزدانی

به گزارش مدرسه سما، حسن یزدانی عکس جدیدی از خود به تازگی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

عکس لو رفته از پالتو گران و حسرت بر انگیز حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی گیر آزاد کار کشورما است حسن یزدانی یک مدال طلای المپیک دارد حسن یزدانی از کودکی به کشتی غلاثه زیادی داشته است حسن یزدانی سه نشان قهرمانی دنیا را دارد حسن یزدانی از سال 93 فعالیع خود را به شکل حرفه ای در زمینه کشتی آغاز کرد.حسن یزدانی دارنده مدال طلای دنیای میباشد

حسن یزدانی اینبار با استایلی سنگین در صفحه اینستاگرام حضور یافت .

حسن یزدانی در المپیک 2016 در دستهٔ وزنی 74 کیلوگرم به نشان طلا و در المپیک 2020 در وزن 86 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.حسن یزدانی چراتی (زادهٔ 5 دی 1373) کشتی گیر آزادکار ایرانی است که در دستهٔ 86 کیلوگرم به رقابت می پردازد.حسن یزدانی کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم ایران با پیروزی شش بر دو برابر دیوید تیلور آمریکایی ضمن جبران شکست در ملاقات نهایی بازی های المپیک توکیو به مقام قهرمانی رقابت های دنیا دست یافت پالتوی چرم حسن یزدانی را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید

حسن یزدانی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز دنیا امروز با حضور در محل سازمان لیگ کشتی، قرارداد خود را با تیم فولادین ذوب آمل برای حضور در مرحله نهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور به امضا رساند.

پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد سال جاری در حالی روز 18 آذرماه با برگزاری ملاقاتهای نیمه نهایی و نهایی به میزبانی تهران به انتها می رسد که چهار تیم سهند ارس، صنایع مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی و فولادین ذوب آمل به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

طبق برنامه مسابقات، دو تیم سهند ارس و فولادین ذوب آمل به مصاف هم می فرایند و تیم های صنایع مازندران و دانشگاه آزاد نیز در مقابل هم قرار خواهند گرفت تا فینالیست های این دوره از پیکارهای لیگ برتر معین شوند

قهرمان المپیک و دنیا در وزن 86 کیلوگرم قرارداد خود را با تیم فولادین ذوب آمل برای حضور در نهایی لیگ برتر کشتی آزاد به امضا رساند.

ثروت حسن یزدانی

حسن یزدانی ورزش کشتی را از سن 11 سالگی آغاز کرد حسن یزدانی دارندهٔ سه نشان طلای قهرمانی دنیا در وزن 86 کیلوگرم می باشد. از دیگر دستاوردهای وی می توان به کسب یک نشان نقره و یک برنز قهرمانی دنیا، دو عنوان قهرمانی آسیا، کسب طلای بازی های آسیایی در سال 2018، سه عنوان قهرمانی پیاپی جام دنیای با تیم ملی ایران و بعلاوه کسب جایزهٔ برترین کشتی گیر مرد دنیا در سال 2017 اشاره نمود. حسن یزدانی با انتشار یک استوری اینستاگرامش را بروز کرد.

حسن یزدانی کشتی گیر

حسن یزدانی ورزش کشتی را از سن 11 سالگی آغاز نموده و اولین مربی حسن یزدانی حاج محمد اسماعیل پور بوده است، اما پس از حدود یک سال کشتی را به طور بسیار جدی زیر نظر همت مسلمی ادامه داد و در حال حاضر هم در کنار همت مسلمی (مربی دوران کودکی اش) تمرینات خود را پیگیری می نماید

آغاز فعالیت حرفه ای حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی را از سن 11 سالگی و در سال 2006 میلادی آغاز کرد. او در سال 2011 به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران عایدی و در اوت سال 2011 با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2011 به مدال برنز وزن 50 کیلوگرم دست یافت. نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان دنیا شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان دنیا دست یافت.

حسن یزدانی در ژوئن سال 2014 به عنوان نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی مقابل رقیبان به قهرمانی رسید و مدال طلا گرفت. او دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد جوانان دنیا در زاگرب کرواسی در وزن 66 کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان دنیا شد. یزدانی پس از این قهرمانی به ردهٔ سنی بزرگسالان آمد و در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابالوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم دنیا از روسیه را شکست دهد.

سال های فعالیت حسن یزدانی

سال 2015

یزدانی در 11 بهمن سال 1393 در اولین تجربهٔ خود در رده سنی بزرگسالان در مسابقات جایزه بزرگ پاریس شرکت کرد و قهرمان شد. او سپس در مسابقات جام دنیای 2015 لس آنجلس که در ماه فروردین سال 1394 برگزار گردید شرکت کرد و به همراه سایر ملی پوشان ایرانی قهرمان جام دنیای کشتی شد. یزدانی در اردیبهشت 1394 در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران شرکت کرد و در فینال اول در مقابل مهدی تقوی قهرمان سابق دنیا با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. تقوی در فینال دوم در مقابل یزدانی حاضر نشد و بدین ترتیب یزدانی برای مسابقات قهرمانی کشتی دنیا 2015 به عضویت تیم ملی بزرگسالان ایران در وزن 70 کیلوگرم عایدی.

هدف حسن یزدانی در کشتی

کشتی گیر حسن یزدانی:از همان روزهای ابتدایی که کشتی را آغاز کردم، با این هدف کشتی را به صورت حرفه ای دنبال کردم که به بالاترین مقام در ورزش برسم.

تحصیلات حسن یزدانی

کشتی گیر حسن یزدانی دانشجوی سما دانشگاه آزاد است و تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر پیگیری می نماید، وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت می باشد.

حسن یزدانی در سال های ابتدایی کشتی

حسن یزدانی کشتی را از سن یازده سالگی و در سال 2006 میلادی آغاز کرد. او پس از چند سال و در سال 2011 به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران عایدی و در آگوست سال 2011 با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2011 به مدال برنز وزن 50 کیلوگرم دست یافت. نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان دنیا شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان دنیا دست یافت.

حسن یزدانی در ژوئن سال 2014 به عنوان نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی مقابل همه رقیبان به قهرمانی رسید و مدال طلا گرفت. او دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد جوانان دنیا در زاگرب کرواسی در وزن 66 کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان دنیا شد. یزدانی پس از این قهرمانی به رده سنی بزرگسالان آمد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابلوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم دنیا از روسیه را شکست دهد.

منبع: نشان 24

منبع: رکنا

به "عکس لو رفته از پالتو گران و حسرت بر انگیز حسن یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس لو رفته از پالتو گران و حسرت بر انگیز حسن یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید