بهترین شهرهای دانشجویی دنیا را بشناسید، کانادا با 3 گزینه در رتبه اول

به گزارش مدرسه سما، یک رتبه بندی تازه از برترین شهرهای دانشجویی دنیا نشان می دهد که کانادا سه شهر در بین 20 شهر برتر دارد و این تعداد بیشتر از هر کشور دیگری است!

بهترین شهرهای دانشجویی دنیا را بشناسید، کانادا با 3 گزینه در رتبه اول

به گزارش مدرسه سما به نقل از narcity، QS Quacquarelli Symonds رتبه بندی رجحانن شهرهای دانشجویی را برای سال 2023 منتشر کرد که نشان می دهد بر اساس عواملی مانند ارزان بودن، مطلوبیت و نظرات دانشجویان، کدام مکان ها برای دانشجویان رجحانن گزینه ها هستند.

طبق این رتبه بندی، کانادا دارای سه شهر دانشجویی در بین 20 شهر برتر است و این بیشترین تعداد در بین کشورها است. آمریکا، ژاپن و سوئیس هر کدام با دو شهر نایب قهرمان شدند.

جدیدترین مطالب

کرایه خانه ها در ونکوور همچنان بالا می رود

میزبانی یونیورسیاد 2023 از روسیه گرفته شد

پرونده های مهاجرتی پشت درهای بسته

کاهش مهاجرت ها در سال 2020

با وجود این رجحان، همه شهرهای کانادایی که جزو 20 مکان برتر قرار دارند، در رتبه بندی سال 2023 رتبه های پایین تری به دست آوردند.

Montreal با امتیاز 88 از 100 رجحانن شهر کانادا و در مکان چهاردهم دنیا نهاده شده است. در لیست سال 2022، این شهر در رتبه نهم نهاده شده بود و این رتبه بندی سقوط قابل توجهی را نشان می دهد.

بعد از مونترال، تورنتو در جایگاه پانزدهم نهاده شده است که دو پله سقوط داشته و ونکوور هم با سقوط دو پله ای، در جایگاه بیستم نهاده شده است.

شهر لندن، در بریتانیا برای چهارمین بار متوالی در صدر رجحانن شهرهای دانشجویی نهاده شد.

پس از آن مونیخ و سئول در جایگاه دوم، زوریخ در جایگاه چهارم و ملبورن در جایگاه پنجم نهاده شدند. برلین، توکیو، پاریس، سیدنی و ادینبورگ هم جزو 10 شهر برتر جای گرفتند.

منبع: خبرکانادا

به "بهترین شهرهای دانشجویی دنیا را بشناسید، کانادا با 3 گزینه در رتبه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای دانشجویی دنیا را بشناسید، کانادا با 3 گزینه در رتبه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید