علیرضا دبیر: رسول خادم را در سیاست و مدیریت قبول ندارم ، اینکه ادای دنیا پهلوان را دربیاوری اما...

به گزارش مدرسه سما، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی می گوید رسول خادم به عنوان یک قهرمان بزرگ کشتی قابل احترام است.

علیرضا دبیر: رسول خادم را در سیاست و مدیریت قبول ندارم ، اینکه ادای دنیا پهلوان را دربیاوری اما...

به گزارش مدرسه سما علیرضا دبیر در بخشی از مصاحبه اخیرش با روزنامه گل گفت: نگوییم من و رسول خادم با هم خوب نیستیم، با هم رفیق نیستیم. شاید سبک تفکرات یکدیگر را قبول نداشته باشیم؛ وگرنه بنده از نظر کشتی گیری او را قبول دارم. وقتی رسول خادم در المپیک آتلانتا طلا می گرفت، من خیلی گریه کردم.

او اضافه نمود: در حوزه های مدیریت دیدیم، روحیاتمان به هم نمی خورد. تفکراتشان را در حوزه های فرهنگ، هنر و سیاست قبول ندارم، اما او به عنوان یک قهرمان بزرگ کشتی قابل احترام است. همین الان از این در بیاید، من اولین نفر جلوی پایش می ایستم. همواره بازی را بلد بودیم و به یکدیگر بی احترامی نکردیم. این را من رعایت کردم، اینکه اطرافیان خادم رعایت نکردند، دیگر بحثش جداست. البته که حرف دیگران برای من مهم نیست؛ مگر اینکه نکته فنی باشد. مثلا در همین چند روز حسن محبی و منصور برزگر صحبت هایی را با من کردند که از آن ها یاد گرفتم. زمان همه چیز را ثابت می نماید. اینکه ادای دنیا پهلوان ها را دربیاوری، اما در پشت سر کارهای دیگری بکنی، تا زمان خاصی جواب می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "علیرضا دبیر: رسول خادم را در سیاست و مدیریت قبول ندارم ، اینکه ادای دنیا پهلوان را دربیاوری اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر: رسول خادم را در سیاست و مدیریت قبول ندارم ، اینکه ادای دنیا پهلوان را دربیاوری اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید