شهردار منطقه12 به زورخانه رفت ، ساماندهی چرخی ها در دستور کار یکشنبه های بازار

به گزارش مدرسه سما، طرح یکشنبه های بازار به هفته دوم رسید و پس از آنکه شهردار منطقه12 با حضور در بازار تهران با اعضای صنف های مختلف ملاقات و گفت وگو کرد، .

شهردار منطقه12 به زورخانه رفت ، ساماندهی چرخی ها در دستور کار یکشنبه های بازار

مدرسه سما- سروش جنابی: شهردار منطقه12 این دیدار را برای اجرای مؤثر مصوبات جلسات متعددی که پیش از این برای حل مسائل بازار تهران برگزار گردیده مهم دانست و گفت: طرح یکشنبه های بازار برای رسیدگی بهتر به موضوعات بازار به طور هفتگی ادامه می یابد.

امیر یزدی که در ساختمان شهرداری ناحیه3 با کسبه و شهروندان بازار به گفت وگو نشسته بود، ادامه داد: به علت اهمیت بازار تهران، به نظر رسید بهتر است جلسات اختصاصی که پیش از این در چند نوبت با حضور دادستان و فرماندار تهران در ساختمان شهرداری منطقه برگزار گردید، برای اطلاع رسانی کامل تر به بازاریان و اثربخشی بهتر مصوبات، در همین محدوده برگزار گردد.

شهردار منطقه12 گفت: اکنون مصوبات خوبی برای حل معضلات بازار داریم که برای اجرایی شدن احتیاج به اقدامات عملی و مشارکت اصناف، بازاریان و ساکنان بازار دارد.

یزدی با بیان اینکه اکنون دسترسی شهروندان به شهردار و معاونان شهرداری در طول هفته به سهولت رخ می دهد، اضافه نمود: با اضافه کردن دیدارهای مردمی در روزهای یکشنبه که در خدمت شما هستیم، به دیدار های مردمی در روزهای دوشنبه و دیدار با شهروندان در مساجد، بعلاوه اجرای طرح محله به محله در روزهای چهارشنبه، بسترهای گفت وگو و حل مسائل مردم در زمینه امور شهری را افزایش داده ایم تا بتوانیم به وظیفه خود برای خدمت رسانی به شهروندان و اداره امور شهر بهتر عمل کنیم.

شهردار قلب طهران در ادامه به طرح موضوعات بازار به صورت موردی پرداخت و با اشاره به این موضوع که تردد چرخ دستی ها و موتورسیکلت ها بدون مشارکت مؤثر بازاریان ساماندهی نخواهد شد، تأکید کرد: چرخ دستی ها و موتورسیکلت ها به علت آماده بودن فرصت کار، وارد محدوده بازار می شوند. بنابراین برترین روش برای ساماندهی آنان، همکاری و تعامل فعال خود بازاریان است؛ چرا که مسلماً منفعت سهولت تردد و جلوگیری از ازدحام و ترافیک در بازار، متوجه خود آنها خواهد بود و شهرداری اگرچه برای این ساماندهی ها برنامه ریزی دارد، برای رسیدن به برترین نتیجه، احتیاجمند این همکاری و تعامل است.

وی به کوشش شهرداری منطقه برای تخصیص بودجه ویژه و تسهیل قوانین صدور پروانه ساخت برای بازسازی بازار اشاره و عنوان نمود: باید مسائل بافت فرسوده در بازار تهران یک بار برای همواره حل گردد و سعی ما این است که با جلب نظر شورای اسلامی شهر تهران به این سمت حرکت کنیم.

پیگیری مسائل انشعابات آب، برق، فاضلاب، مخابرات و گاز بازار تهران در شورای تأمین استان تهران، رسیدگی به موضوع سدمعبر و ایجاد پایگاه اورژانس در این محدوده، از موضوعاتی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

در ادامه این نشست، یزدی به اتحادیه پارچه فروش ها رفت و با اعضای این صنف گفت وگو کرد. بازدید از زورخانه نیرو شادی و تأکید بر حمایت از ورزش های زورخانه ای و باستانی، از دیگر بخش های این بازدید میدانی بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهردار منطقه12 به زورخانه رفت ، ساماندهی چرخی ها در دستور کار یکشنبه های بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار منطقه12 به زورخانه رفت ، ساماندهی چرخی ها در دستور کار یکشنبه های بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید