خودروی شیائومی SU7 با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار عرضه می گردد

به گزارش مدرسه سما، دیجیاتو: مدیرعامل شیائومی چند روز مانده به عرضه رسمی خودروی SU7، اظهار داشت که این محصول با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار به بازار می آید.

خودروی شیائومی SU7 با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار عرضه می گردد

مدیرعامل شیائومی امروز اظهار داشت که هدف او برای اولین خودروی برقی این شرکت، فراوری محصولی با برترین ظاهر، راحت ترین تجربه رانندگی و هوشمندترین امکانات بوده که قیمتی کمتر از 500 هزار یوآن، معادل 69,424 دلار، داشته باشد. عرضه Xiaomi SU7 از 9 فروردین ماه در چین آغاز خواهد شد.

به گزارش رویترز، شیائومی از پنج شنبه هم زمان با آغاز عرضه رسمی خودروی SU7، قیمت رسمی این محصول را اعلام خواهد نمود. حالا اظهارات لی جون، مدیرعامل این شرکت، برای اولین بار نشان می دهد که حداکثر قیمت این اتومبیل در بازار چین 69 هزار دلار خواهد بود.

فروشگاه های شیائومی از امروز آغاز به نمایش این خودرو نموده اند و علاقه مندان صف کشیده اند تا این محصول را در رنگ آبی اقیانوسی از نزدیک ببینند. این شرکت بعلاوه حالا اپلیکیشن Xiaomi Car را در فروشگاه های اپلیکیشن چینی در دسترس قرار داده است.

شیائومی اولین بار خودروی برقی SU7 را در دی ماه معرفی کرد و از آن موقع تا به امروز اشتیاق کاربران برای رویارویی با این محصول افزایش یافته است. این شرکت گفته بود که می خواهد به یکی از پنج فراوریکننده بزرگ خودرو در دنیا تبدیل گردد. غول فناوری چین بعلاوه مدعی برخورداری از فناوری هایی شده بود که می تواند شتابی بیشتر از محصولات تسلا و خودرو های برقی پورشه را برای مشتریانش فراهم کند.

SU7 که نام خود را از عنوان Speed Ultra گرفته است، در دو نسخه عرضه می گردد: یک نسخه با یک بار شارژ می تواند 668 کیلومتر و دیگری 800 کیلومتر مسافت طی کند. برای مقایسه، باید بگوییم که خودروی تسلا مدل S دارای حداکثر برد 650 کیلومتری در هر بار شارژ است.

منبع: انتخاب

به "خودروی شیائومی SU7 با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی شیائومی SU7 با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید