تقدیر وزیر بهداشت از همراهی مراجع در واکسیناسیون، معوقات کادر درمان قم به زودی پرداخت می گردد

به گزارش مدرسه سما، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از همراهی مراجع تقلید و علمای قم در حمایت از واکسیناسیون مردم، گفت: با منابعی که اخیرا تخصیص یافته است به زودی معوقات پرستاران و کادر پزشکی و درمانی قم پرداخت خواهد شد.

تقدیر وزیر بهداشت از همراهی مراجع در واکسیناسیون، معوقات کادر درمان قم به زودی پرداخت می گردد

به گزارش گروه اجتماعی مدرسه سما بهرام عین اللهی امشب در نشست شورای اداری استان قم که در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار گردید، با اشاره به ظرفیت 10 بیمارستان قم با حدود 2000 تخت بیمارستانی فعال گفت: استان قم، چون محل تردد و تلاقی استان های مختلف است، بخش اورژانش در آن اهمیت زیادی دارد و باید مورد رسیدگی ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طول سال زائران و گردشگران خارجی زیادی به قم تردد دارند، گفت: توجه به گردشگری سلامت و زیارتی بودن قم احتیاج به تخت های بیمارستانی در این شهر را روزافزون نموده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون پروژه بیمارستان خاتم با 1000 تخت و بعلاوه بیمارستان تخصصی نور در قم در حال پیگیری است که می تواند بخشی از این احتیاج را رفع کند.

عین اللهی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی قم در مقابله با کرونا را خوب ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از رئیس این دانشگاه و کارکنان بخش سلامت قم اضافه کرد: آمار واکسیناسیون دوز اول در قم 73 درصد است که احتیاج به کوشش بیشتری در این موضوع وجود دارد.

وی با تقدیر از همراهی مراجع تقلید و علمای قم در حمایت از واکسیناسیون مردم به وسیله این وزارتخانه، گفت: با منابعی که اخیرا تخصیص یافته است به زودی معوقات پرستاران و کادر پزشکی و درمانی قم پرداخت خواهد شد.

وزیر بهداشت از پیش بینی تخصیص 90 میلیارد تومان برای مرکز جامع سرطان در قم اطلاع داد و اضافه کرد: مجوز به کارگیری 250 نیرو برای بخش بهداشت و اورژانس در قم صادر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقدیر وزیر بهداشت از همراهی مراجع در واکسیناسیون، معوقات کادر درمان قم به زودی پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر وزیر بهداشت از همراهی مراجع در واکسیناسیون، معوقات کادر درمان قم به زودی پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید