بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی قزوین

به گزارش مدرسه سما، شهردار قزوین گفت: یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی قزوین مشخص شده است.

بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی قزوین

مهدی صباغی شهردار قزوین در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی نیمه کاره خود یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار مشخص نموده است.

صباغی اضافه نمود: شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین تمام کوشش و اهتمام خود را برای تکمیل پروژه های نیمه کاره این شهر در راستای سیاست های دولت سیزدهم به کار بسته است.

وی اضافه نمود: با وجود همه مسائل مالی و بعلاوه تحریم ها، راستا مدیران شهری قزوین برای رسیدن به اهداف تا حدود بسیار زیادی روشن و هموار است.

علی فرمانی رئیس شورای شهر قزوین نیز در این نشست، هدف از تشکیل این جلسات را در راستای ایجاد وحدت مدیریتی در بخش های مختلف عنوان نمود و اضافه نمود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت مدیران استان برای خدمات رسانی به شهروندان اقدام کنیم.

فرمانی اضافه نمود: باید با همدلی شرایطی را ایجاد کنیم که در خدمت رسانی به مردم به نحو بهتر گام برداریم و نقاط ضعف را به حداقل و نقاط قوت را به حداکثر برسانیم.

وی گفت: باید ببینم چه خدماتی به مردم به ویژه در منطقه ها کم برخوردار انجام داده ایم و امیدواریم با ایجاد وحدت و همدلی بتوانیم فعالیت های اثرگذاری را در شهر داشته باشیم.

ایرنا

مدرسه سما قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید