بهره گیری از دانش روز و تکیه بر دانش بنیان رویکرد اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی است

به گزارش مدرسه سما، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل نو آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: بهره گیری از دانش روز با تکیه بر شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و کسب وکارهای نوپا رویکرد این اداره کل در سال جاری بوده و امیدواریم با تحولی بزرگ در این راستا از رویکرد سنتی به رویکرد مدرن در مجموعه فنی و حرفه ای حرکت کنیم.

بهره گیری از دانش روز و تکیه بر دانش بنیان رویکرد اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی است

علی مشایخی، روز شنبه 20 فروردین ماه، در مراسم معارفه خود بیان نمود: ما برای خدمت به مردم و جمع کردن توشه ای برای آخرت در این مجموعه حضور پیدا کرده و برای تحقق این امور به همدلی و همراهی تمامی مجموعه آموزش فنی و حرفه ای نیاز داریم.

به گزارش مدرسه سما وی تاکید کرد: انگیزه، روحیه جهادی و توان مضاعف موجب نزول برکات و رحمت الهی شده و قطعا اتفاقات خوبی در سالی که به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است، محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر بهره گیری از تجارب گرانبهای مدیران مجموعه، ادامه داد: رعایت رویکردهای عدالت محوری، قانون مداری، مردم داری، پاک دستی و انقلابی گری پنج اصل مهمی است که موجب تحول در این مجموعه خواهد شد.

مشایخی با تاکید بر اهتمام این اداره کل بر اجرای دو پروژه ملی خود و رفع دغدغه معیشتی و رفاهی کارکنان مجموعه، افزود: از زحمات رضا اختیار وکالتی (مدیرکل سابق) مدیر انقلابی و علمی استان تقدیر می کنم که بستر را برای ورود شرکت های دانش بنیان و نوپا به مجموعه فنی و حرفه ای استان فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهره گیری از دانش روز و تکیه بر دانش بنیان رویکرد اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از دانش روز و تکیه بر دانش بنیان رویکرد اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید