اولین انجمن دانش آموختگان تخصصی در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شد

به گزارش مدرسه سما، کانون دانش آموختگان دانشکده مهندسی کشاورزی، با تصویب هیئت رئیسه این دانشکده مجوز فعالیت گرفت و اقدام به انتشار فراخوان عضویت نمود.

اولین انجمن دانش آموختگان تخصصی در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شد

به گزارش گروه استان های مدرسه سما، الهام فاضل، عضو هیئت علمی گروه مهندسی آب و مدیر کانون دانش آموختگان دانشکده مهندسی کشاورزی گفت: با گذشت چهل و چهار سال از تاسیس دانشکده کشاورزی و بالغ بر 9 هزار دانش آموخته این دانشکده، ضرورت تشکیل این کانون بیش از گذشته احساس شد.

فاضل ایجاد و حفظ ارتباط مستمر بین دانش آموختگان، رونق کسب و کار در میان دانش آموختگان و تحکیم ارتباط علمی بین دانشگاه و مراکز علمی، اجرایی و صنعت را از اهداف کانون دانش آموختگان کشاورزی برشمرد.

وی با بیان اینکه مقرر شده است تسهیلاتی از طرف دانشگاه و دانشکده در اختیار دانش آموختگان قرار گیرد، اضافه نمود: تخفیف اسکان در هتل هشت بهشت دانشگاه، برخورداری از تخفیفات مراکز طرف قرارداد با انجمن دانشگاه، تخفیف خدمات آزمایشگاه های دانشکده کشاورزی و تور گردشگری مزارع دانشکده کشاورزی همراه با خانواده و ... از جمله فعالیت های این انجمن خواهد بود.

گفتنی است، دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان قطب علمی کشاورزی کشور و از اولین و بزرگترین دانشکده های علوم مهندسی کشاورزی در کشور است که از ابتدای تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به فعالیت کرده است و مسئولین و مدیران پیروز کشور در بین دانش آموختگان این دانشکده دیده می شوند.

علاقمندان جهت عضویت در کانون دانش آموختگان دانشکده کشاورزی می توانند به نشانی وبگاه: https://agri.iut.ac.ir/fa مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین انجمن دانش آموختگان تخصصی در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین انجمن دانش آموختگان تخصصی در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید