افشای طراحی گوشی آینده پوکو M4 Pro 4G

به گزارش مدرسه سما، مشخصات کلیدی گوشی POCO M4 Pro 4G پیشتر منتشر شده بود و اکنون پیش از عرضه این گوشی در بازار های جهانی، طراحی و رنگ های این دستگاه نیز آشکار شده است.

افشای طراحی گوشی آینده پوکو M4 Pro 4G

به گزارش مدرسه سما، شرکت پوکو برنامه ریزی نموده است تا POCO M4 Pro 4G را در 28 فوریه (9 اسفند) در بازار های هند و اروپا عرضه کند. پیش از عرضه، شاخه هندی این شرکت آغاز به معرفی این گوشی در توییتر نموده است. گزارش های قبلی، جزئیات کلیدی در خصوص نمایشگر و سایر مشخصات این دستگاه را افشا نموده بود و اینک در یک گزارش نو، این شرکت طراحی و رنگ های گوشی را آشکار نموده است.

شرکت POCO طراحی POCO M4 Pro 4G آینده را فاش نموده و به نظر می رسد این دستگاه دارای جزیره دوربین مشابه نسخه 5G از همین مدل باشد. با این حال، ماژول دوربین کمی دستکاری شده است. سیستم دوربین این گوشی دارای سنسور اصلی در بالا و دو سنسور دیگر در پایین است. در پنل پشتی یک فلش LED نیز در کنار لنز دیده می گردد. اگر از نزدیک تر به تصویر نگاه کنیم، متوجه می شویم که لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است. از طرفی با توجه به گزارش های پیشین می دانیم که دو سنسور دیگر دستگاه، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی خواهند بود.

به غیر از طراحی دوربین ها، پنل پشتی یک بافت کاغذ مانند نیز دارد. به نظر می رسد این بافت یک روکش مات با سایه های رنگی کمتر بازتابنده است. در خصوص رنگ های این دستگاه هم شرکت پوکو فاش نموده که دستگاه در سه رنگ به نام های POCO Yellow، Cool Blue و Power Black وارد بازار خواهد شد.

در پنل جلویی این دستگاه یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ در بالا دیده می گردد. نمایشگر این دستگاه یک پنل SuperAMOLED با حداکثر روشنایی 1000 نیت خواهد بود. این نمایشگر دارای رزولوشن 6.43 اینچی FHD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. نمایشگر گوشی POCO M4 Pro 4G بعلاوه دارای طیف رنگی DCI-P3 و نسبت کنتراست 4500000:1 خواهد بود.

پیش از این مشخصات دیگری از دستگاه نیز فاش شده بود. این گوشی هوشمند 179.5 گرم وزن دارد و دارای رتبه IP53 است. این دستگاه از Widevine L1 برای پخش محتوای Full-HD پشتیبانی می نماید. از نظر نرم افزاری، این گوشی روی POCO launcher 2.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید راه اندازی می گردد. گوشی POCO M4 Pro 4G مجهز به تراشه MediaTek Helio G96 است. این تراشه با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.1 جفت می گردد. انرژی این دستگاه به وسیله یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد. این باتری از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای طراحی گوشی آینده پوکو M4 Pro 4G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای طراحی گوشی آینده پوکو M4 Pro 4G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید