پاراتیچی: امره جان و دی شیلیو می توانند از یوونتوس بروند

به گزارش مدرسه سما، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس از آمادگی خود برای فروش دو بازیکن این تیم اطلاع داد.

پاراتیچی: امره جان و دی شیلیو می توانند از یوونتوس بروند

به گزارش مدرسه سما، فابیو پاراتیچی در حاشیه بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل ناپولی در هفته بیست و یکم سری A که با باخت 2 بر یک بانوی پیر سرانجام یافت، از احتمال جدا شدن امره جان و ماتیا دی شیلیو از بیانکونیر اطلاع داد. تنها 4 روز دیگر به خاتمه بازار جابجایی اروپا در ماه ژانویه باقی مانده است، گفته می گردد که یوونتوس ممکن است در این روزهای باقی مانده با بعضی از بازیکنان مازاد خود خداحافظی کند.

پاراتیچی در این خصوص گفت: در بازار فرصت هایی برای دادوستد بازیکن وجود دارد و باشگاه ها با یکدیگر صحبت می نمایند. چیزهایی هم که درباره معاوضه دی شیلیو و کورزاوا (بازیکن پاری سن ژرمن) گفته شده، فعلاً فقط یک فرضیه است و باید دید که در روزهای آینده چنین جابجایی ممکن است یا نه.

مدیراجرایی یوونتوس اضافه نمود: امره جان بازیکن مهمی است. مسرور می شویم که او بماند اما اگر راهی پیدا شد که همه طرفین را راضی نگه دارد از آن استقبال می کنیم. جان در سراسر اروپا طرفدارانی دارد چون یکی از بهترین هافبک های جهان است.

پاراتیچی درباره شایعاتی که پیرامون تمایل دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای معاوضه فدریکو برناردسکی و ایوان راکیتیچ وجود دارد هم گفت: همانطور که قبلاً هم گفتم، یوونتوس تیم پرمهره ای است که همه بازیکنانش هم سطح بالا هستند پس کاملاً طبیعی است که دیگر باشگاه ها خواستار بازیکنان ما باشند. با این وجود برای فروش برناردسکی نه با بارسلونا و نه با میلان مذاکرده نکردیم. در خصوص امره جان هم امیدوارم بماند اما اگر برود، قصد نداریم بازیکنی جدید را به جای او بخریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاراتیچی: امره جان و دی شیلیو می توانند از یوونتوس بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتیچی: امره جان و دی شیلیو می توانند از یوونتوس بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید