هشدار اپل به آیفون دارها ، سارقان در کمین اطلاعات شخصی کاربران

به گزارش مدرسه سما، به میلیاردها مشتری اپل هشدار داده شد که صندوق ورودی خود را آنالیز نمایند که مبادا حاوی ایمیلی خطرناک برای خالی کردن حساب بانکی باشد.

هشدار اپل به آیفون دارها ، سارقان در کمین اطلاعات شخصی کاربران

به گزارش مدرسه سما و به نقل از سان، اپل به کاربران در خصوص کلاهبرداری های خطرناکی که ممکن است به وسیله ایمیل یا پیغام های مشابه پیغام های اپل انجام می گردد، هشدار داد. یادداشت رسمی اپل به کاربران هشدار می دهد که مجرمان ایمیل های جعلی می فرستند که شبیه پیغام های واقعی هستند.

این چیز جدیدی نیست، اما این پیغام های جعلی به طور فزاینده ای متقاعدنماینده و رایج هستند. آن ها برای سرقت پول افزاد، به خطر انداختن دستگاه ها یا دریافت اطلاعات خصوصیشان برای فروش یا کلاهبرداری از آن ها طراحی شده اند.

این غول فناوری گفت: کلاهبرداران اغلب سعی می نمایند با ارسال پیغام ها یا پیوندهایی به وب سایت هایی که به نظر می رسد متعلق به اپل هستند، شما را فریب دهند تا اطلاعات شخصی یا مالی را به اشتراک بگذارید، اما هدف واقعی آنها سرقت اطلاعات حساب شما است. بعضی از ایمیل های فیشینگ از شما می خواهند که برای به روزرسانی اطلاعات حساب خود روی پیوندی کلیک کنید. سایر موارد ممکن است مانند رسیدی برای خرید در اپ استور، آیتونز استور، فروشگاه iBooks یا برای Apple Music به نظر برسند، که مطمئن هستید متعلق به شما نیست.

بیشتر بخوانید:

  • سبقت سامسونگ از اپل در سه ماهه اول 2023 | بهترین فروشندگان موبایل در بازارهای جهانی

اپل از کاربران خواست هرگز اطلاعات حساب را در وب سایت هایی که با این پیغام ها پیوند داده شده اند، وارد ننمایند. با ایمیل های ناخواسته با احتیاط بسیار رفتار کنید، به خصوص اگر آن ها بیش از حد تهدیدآمیز به نظر می رسند. بعلاوه از هیچ گونه اطلاعات تماس در پیغام ایمیل استفاده نکنید، زیرا ممکن است تقلبی باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار اپل به آیفون دارها ، سارقان در کمین اطلاعات شخصی کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اپل به آیفون دارها ، سارقان در کمین اطلاعات شخصی کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید