فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ هر جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید!

به گزارش مدرسه سما، فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود.

فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ هر جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید!

مدرسه سما | انسان ها همیشه در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش مدرسه سما ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می شود همچنین یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 21 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب ب

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می شود، همه رنگ ها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آن ها را به واقعیت تبدیل کنید.

اردیبهشت: آ د د

امروز خواه شما در دنیای واقعیت سیر کنید خواه در عالم رویا به سر ببرید، روزی پر از احساسات عاشقانه برای شما خواهد بود. فراموش نکنید که فقط به دلیل اینکه یک فرد متفاوت شما را هیجان زده کرده، نباید نباید خیلی زود برانگیخته شده و واکنش نشان بدهید.

خرداد: آ آ د

با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می کنید عاقلانه ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

تیر: ج د د

هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک تر می شوید، نسبت به انتخابی که کرده اید نامطمئن تر می شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می توانید آن را تغییر بدهید.

مرداد: ب ب ب

مروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویا های تحقق نیافته تان اختصاص بدهید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده اید.

شهریور: آ د آ

اعتراف کردن به آرزو های غیرعادی تان نسبت به آن چیزی که فکر می کردید می تواند هم لذت بخش تر و هم اطمینان بخش تر باشد. انتظارات شما می توانند مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.

مهر: ب آ ج

زمانی که شما در مسیر های مختلفی پیش می روید نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد که خودتان به تردیدهایتان فکر کنید، مگر اینگه فکر کنید حتماً باید یک اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی که نتایج فعالیت های شما آشکار می شود، در روز های آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.

آبان: ج آ د

لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می خواهند کار های عجیب بکنند.

آذر: آ آ د

لازم است برخی از فعالیت های خود نه تنها فعالتی های کاری، بلکه برخی از کار های تکراری روزانه تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، این ها کار هایی بودند که شما مدت ها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می توانید تعهدات خود را انجام دهید.

دی: د ب د

امروز شما در رویاهایتان می توانید در دام عشق گرفتار بشوید، خواه این رابطه بر پایه واقعیت باشد یا نباشد. اما انتظار نداشته باشید یک رویای قدیم مشابه دوباره به فکرتان برشود. درعوض باید حواستان جمع باشد و اول همه جوانب را بررسی کرده و بعد عاشق شوید.

بهمن: ج ج آ

فکر شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویا ها لذت برده اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویا های شما تحقق نمی یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته اید واقعاً همان چیزی است که می خواسته اید.

اسفند: آ آ ج

واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی توانید همه کار ها را انجام دهید.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ هر جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز دوشنبه 21 فروردین 1402؛ هر جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید