جسد گمشده لواسانات پیدا شد

به گزارش مدرسه سما، فرمانده تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران از پیدا شدن پیکر فرد گمشده به نام فرهاد احمد پور در لواسانات اطلاع داد.

جسد گمشده لواسانات پیدا شد

به گزارش گروه حوادث مدرسه سما و به نقل از خبرگزاری میزان، فرهاد احمد پور 52 ساله و ساکن پایتخت، روز سی ام مهر ماه از خانه خود خارج شده اما هیچوقت بازنگشت. اعضای خانواده او پس از بیست و چهار بی خبری، به کلانتری مراجعه نموده و اعلام مفقودی می نمایند. به گفته اعضای این خانواده او آخرین بار در لواسانات مشاهده شده بود، به همین دلیل جمعیت هلال احمر برای یافتن او، عملیات نجات را شروع کرد.

محمد علی راستکار در گفت وگو با میزان گفت: پس از اعلام گزارش مبنی بر مفقود شدن یک مرد در لواسانات، یک تیم 5 نفره از کوهستان شمیرانات و یک تیم 5 نفره از تیم واکنش های سریع استان تهران به محل حادثه اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: جستجو از ساعت 9 صبح روز یکم آبان شروع شد و تا ساعت 17 چهارم آبان ادامه داشت.

فرمانده تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران ادامه داد: پس از چهار روز، هیچ اثری این مرد پیدا شد و با توجه به اینکه این منطقه صعب العبور است، عملیات به حالت تعلیق درآمد و ما پیروز به پیدا کردن این فرد نشدیم.

راستکار گفت: در مجموع 130 نجات گر در این عملیات حضور داشتند و از تجهیزات مورد احتیاج مانند دو فروند هلی شات برا رصد منطقه و دوربین تخصصی نظامی، استفاده شد.

وی اضافه کرد:روز آدینه در ضلع شرقی دیواره قله ساکا یک کوهنورد جسد بی جان مردی حدودا 50 ساله را پیدا نموده و به پلیس اطلاع داده بود.

فرمانده تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران اظهار کرد: برای انتقال جسد، تیم های واکنش سریع منطقه به محل اعزام شدند و جسد را به کلانتری 166 لواسانات تحویل دادند که این اقدام از 9 صبح تا 5 بعدازظهر به طول انجامید.

منبع: جام جم آنلاین

به "جسد گمشده لواسانات پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جسد گمشده لواسانات پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید