برترین برند لوازم آرایش 2019

به گزارش مدرسه سما، امروزه بیشتر خانم ها احتیاج به زیبایی دارند و ترجیح می دهند از لوازم آرایش مرغوب و باکیفیت بالا برترین برند لوازم آرایش و برترین برند مراقبت از پوست استفاده نمایند زیرا پوست صورت ازآنجایی که حساسیت بیشتری نسبت به جاهای دیگر دارد و بیشتر در معرض نور خورشید و پیری زودرس (چین وچروک) از مقاومت کمتری برخوردار است، بنابراین ما در اینجا برترین برند لوازم آرایش 2019 و برترین برند مراقبت از پوست را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین برند لوازم آرایش 2019

1. Clinique

Clinique Laboratories LLC یک شرکت وابسته به Estee lauder است.این برند آرایشی یکی از برترین برند لوازم آرایش 2019 در آمریکا به شمار می رود و روزبه روز با پیشرفت روزافزونی روبرو است و به صورت عمده در فروشگاه های مطرح در سراسر دنیا به فروش می رسد.در سال 1968 به وسیله دکتر نرمان اورنتریچ و کارول فیلیپس تأسیس شده که به عنوان یکی از برترین برند مراقبت از پوست هم نیز معرفی شده است.این شرکت یکی از اولین شرکت هایی است که به صورت آزمایشی محصولات ضد آلرژی را در بازار عرضه کردند که از استقبال قابل توجهی برخوردار شدند.برند آرایشی Clinique یکی از مناسب ترین برندهای آرایشی برای پوست های دارای آلرژی است.برند کلینیک یکی از برندهای شناخته شده و با اقتدار در صنعت لوازم آرایشی هست و محصولاتی نوآورانه، باکیفیت، مؤثر، ایمن، بدون آلرژی برای پوست، بدون عطر و … فراوری می نماید تا با استفاده از آن ها زیبایی طبیعی همه افراد جامعه دوچندان خواهد شد.

برای تماشا مطالب بیشتر در خصوص سلامتی و زیبایی کلیک کنید.

2. Bare Minerals

Bare minerals یکی از برترین برند لوازم آرایش 2019 شناخته شده است که تشکیل شده اند از مواد معدنی طبیعی و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن کاربرد نداشته است و مناسب برای انواع پوست ها است، لوازم آرایش Bare minerals پوست شمارا بدون هیچ گونه عیب و نقص نشان می دهد وساخته شده با SPF15 و پوشانندگی قوی را دارد و شما می توانید از کرم های محافظت پوست هرروز برای نگهداری از پوست خود بهره ببرید. Bare minerals توانایی پوشانندگی و همین طور بهبود رسانی برای پوست های چرب که دارای آکنه و جوش هستند را دارد و بعلاوه حاوی روغن چای برای یاری رسانی به بهبود زخم ها است. اگر شما کرم های مایع را ترجیح می دهید Bare skin pure brightening serum حاوی ترکیبات سالم و هم پوشانی بالا با پوستتان دارد با پوشش بسیار بالا، complexion bare minerals پوست شمارا درخشان می نماید و سالم نگه می دارد.برند آرایشی دارای رژلب، انواع محصولات آرایش چشم، ریمل و مژه و ابرو نیز وجود دارد. Bare minerals حاوی ترکیبات گیاهی دارویی و طبیعی است در محدوده مراقبت از پوست یکی از برترین برند مراقبت از پوست شناخته شده است. و دارای تمام محصولات نگهداری و محافظت از پوست صورت و پاک کننده ها و مرطوب کننده ها است و درمان خفیف برای تکمیل زیبای شما دارد و لازم به گفتن است که سرم پوست مینرال ها به عنوان یکی از برترین لوازم آرایش 2019 شناخته شده است زیرا حاوی عصاره گیاهی منحصربه فردی است و دارای سازگاری با تمام پوست های مردمان آسیایی به خصوص پوست های حساس، کاربرد بسیاری دارد به طرز چشمگیری پوست را شفاف و پاک سازی می نماید.

3. MAC

شرکت MAC به وسیله فرانک توسان و فرانک آنجلو در تورنتو تأسیس شد.توسان یک هنرمند آرایشگر و عکاس بود درحالی که آنجلو یک صاحب برند بوده .این دو هیچ شناخت و تخصصی برای افتتاح برند MAC نداشتند و با حرفه عکاسی کار خود را آغاز کردند.

امروزه برند MAC فرهنگ،زیبایی و آرایشی را به ارمغان می آورد. MAC دارای محصولات مختلف آرایشی برای مشتریان طراحی شده است که مورداستفاده افراد مشهور و سلبرتی ها است و ازجمله آن ها لیدی گاگا، ویکتوریا بکهام، لیزا ماری و.. هستند.برای چندمین بار MAC یکی از برترین برند لوازم آرایش 2019 انتخاب شد است دفتر اصلی MAC در نیویورک است و دارای فروشگاهای لوازم آرایشی در چندین کشور(حدود 500 فروشگاه مستقل) واقع شده است. معروفیت و محبوبیت شرکت آرایشی مک Mac ، ارتباط صمیمانه آن با مشتریان و توجه به احتیاج هر نوع مشتری خاص و عام است. محصولات این کمپانی به گونه ای طراحی شده اند که هر فرد با هر سلیقه ای بتواند از آن ها استفاده نموده و لذت ببرد. هر روز کمپانی مک محبوبیت بیشتری کسب می نماید و حتی با وجود ارائه محصولات تازه به بازار، این کمپانی توانسته است مشتری های وفادار خود را حفظ کند.

4. CHANEL

CHANEL در سال 1883 در پاریس به دنیا آمد وبنام گابریل معروفیت داشت.او درزمینهٔ دنیای مد پیراهن های زنانه فعالیت داشت و بیشتر رنگ هایی که در شنل استفاده کرد رنگ های خاکستری آبی ملایم که نشانگر جسارت زنانه و اعتمادبه نفس آن را نشان می دهد.در سال 1924 میلادی خط فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی شنل آغاز به کارکرد.کوکو شنل یکی از برترین برند لوازم آرایش و فشن طرز اول دنیا را در دنیای مد آرایشی معرفی کر. شنل در بازه زمانی 1920 تا 2013 توانست 54 عطر و اودکلن را دنیای مد معرفی کند. شنل یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم آرایشی را دارد و می توان گفت یکی از با تجربه ترین برند ها در این زمینه است. طبق تحقیقات به عمل آمده برند شنل از حیث فروش لوازم آرایشی در رتبه نهم دنیا می ایستد و به طور کل در فروش محصولات زیبایی در رتبه پنجم قرار گرفته است.

5.Too faced

جرارد بالاندینو و جرمی جانسون بنیان گذار برند Too faced cosmetics هستند که با همکاری یکدیگر در سال 1998 تأسیس شد.جرارد در شماراستی لادور و جرمی در Estee Lauder و Armani و Chanel مشغول به کار بودند. آن ها هدف اصلی شان برند آرایشی بود که آن ها باهم فکری و سرعت عمل بالا به مشتریان رسیدگی می کردند. امروزه هنوز هم راه کارهای کسب کار تازهی را آغاز کردند و جرارد به صورت مداوم برای محصولات تازه کوشش می نماید و توانسته است لوازم آرایشی خود را در 30 کشور به فروش برساند و جزء یکی از برترین برندهای لوازم آرایش 2019 باشد. کرم پودرهای برند Too faced بسیار معروف و مورد پسند خانم ها است.

6. Cristian Dior

در سال 1937 برند DIOR به وسیله طراح مد رابرت پیگیت تأسیس شد او توانست سه مجموعه piguet دیگر به جز DIOR را طراحی کند. به همین ترتیب در سال 1960 بعد عنوان رئیس طراحی برای کریستین دیور پاریس شد.در سال 1942 DIOR به خانه مد لوسیان للونگ به همراه طراحان اولیه و بالماین پیوست.در زمان جنگ دنیای دوم DIOR به عنوان کارمند Lelong برای نگهداری از صنعت فشن مدرن فرانسه به دلیل مسائل مالی کوشش زیادی کرد، به همین ترتیب در سال 1960 بعد عنوان رئیس طراحی برای کریستین دیور پاریس شد و برند محبوب DIOR جزعی از برترین برند لوازم آرایش 2019 تا به امروزه است.

7. LOREAL

لورآل در سال 1909، به وسیله یک شیمیدان فرانسوی آلمانی بنامیوجین پل لویی شولر تأسیس شد که اولین بار او یک فرمول رنگ مو را ساخت و سپس برند آرایش شولر محبوب شد و محصولات آرایش پوست و مو شولر توسعه پیدا کرد و او محصولات خود را به آرایشگران فرانسوی به فروش رساند. در 31 جون 1919 شولر شرکت خود را بانام Société Française de Teintures Inoffensives (شرکت رنگ مو فرانسه) ثبت کرد و به مرورزمان این شرکت به LOREAL تبدیل شد و محبوبیت برترین برند لوازم آرایش 2019 از آن خود کرد. تحقیق و نوآوری درزمینهٔ زیبایی بود. در سال 1920 این شرکت سه کارشناس شیمیایی استخدام کرد تا سال 1950 این تیم 100 نفرِ بود تا سال 1984 به 1000 نفر رسید و امروزه تقریباً 82000 است. LORAEL در حال حاضر بیش از 500 علامت تجاری و هزاران محصول منحصربه فرد در تمام بخش های کسب وکار زیبایی را شامل می گردد: رنگ مو، لوازم آرایشی و بهداشتی، پاک کننده ها، محصولات پوست که یکی از برترین برند مراقبت از پوست است وهمینطور LOREAL توانست درزمینهٔ لوازم آرایش یکی از برترین برند آرایش 2019 شناخته شد. همان طور که اشاره کردیم محصولات پوست LOREAL یکی از برترین برند مراقبت از پوست است. و تنوع بسیاری در انواع کرم های مراقبتی پوست دارد ازجمله: کرم آبرسان، کرم ضد چروک، کرم لایه بردار و…است که در بین تمامی خانم ها محبوبیت دارد.

با استفاده از 7 برند ذکر شده در سال 2019 به سلامت پوست خود اهمیت دهید و زیبایی را به خودتان هدیه بدهید.

منبع: اُکالا

به "برترین برند لوازم آرایش 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برند لوازم آرایش 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید